Exploració Metodologia per autor "Ballester Ferrando, David"

Exploració Metodologia per autor "Ballester Ferrando, David"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Malagón Aguilera, M. Carmen; Bonmatí Tomàs, Anna; Bosch Farré, Cristina; Fernández Peña, Roser; Fuentes Pumarola, Concepció; Ballester Ferrando, David; Bertran i Noguer, Carme; Doltra Centellas, Jordi; Domingo Roura, Almerinda; Gelabert Vilella, Sandra; Juvinyà Canal, Dolors; Moya i Gómez, Manel (2018-02-14)
    Descripció de l'incorporada en el Pràcticum de Primer de Grau d'Infermeria de l’Escola Universitària d'Infermeria de la UdG i primera valoració de la seva implantació
  • Ballester Ferrando, David; Fuentes Pumarola, Concepció; Fernández Peña, Roser; Bonmatí Tomàs, Anna; Malagón Aguilera, M. Carmen; Bosch Farré, Cristina; Suñer Soler, Rosa; Bertran i Noguer, Carme; Doltra Centellas, Jordi; Juvinyà Canal, Dolors (2018-02-14)
    El Pràcticum en Infermeria representa un total del 32% dels crèdits de la titulació. Aquest espai formatiu precisa d'una atenció especial pel fet de ser on l'estudiant on s'han d'integrar l'assoliment de les seves ...
  • Serdà, Bernat-Carles; Doltra Centellas, Jordi; Ballester Ferrando, David; Ferrer Avellí, Míriam; Fuentes Pumarola, Concepció; Domingo Roura, Almerinda; Brugada Motjé, Neus; Patiño Masó, Josefina (2018-02-14)
    En el marc de l’adaptació dels estudis universitaris a l’Espai Europeu d’Educació Superior i a partir del procés de Bolonya, es configura un disseny de canvi estratègic per crear un espai comú de reconeixement de ...
  • Brugada Motjé, Neus; Doltra Centellas, Jordi; Fuentes Pumarola, Concepció; Ballester Ferrando, David; Juvinyà Canal, Dolors; Patiño Masó, Josefina; Bertran i Noguer, Carme (2018-02-14)
    La base del procés d’aprenentatge en els estudis d’infermeria és l’equilibri entre els coneixements teòrics i pràctics, integrats de forma natural en el pràcticum, ara potenciat en els nous títols de grau dins el marc de ...
  • Gelabert Vilella, Sandra; Bosch Farré, Cristina; Bonmatí Tomàs, Anna; Malagón Aguilera, M. Carmen; Fuentes Pumarola, Concepció; Ballester Ferrando, David (2018-02-14)
    En el Grau d’Infermeria el pràcticum es duu a terme des del primer curs, incrementant el número de crèdits de forma progressiva. S'integren els coneixements i habilitats de totes les assignatures del curs, així com el ...
  • Fuentes Pumarola, Concepció; Ballester Ferrando, David; Patiño Masó, Josefina; Brugada Motjé, Neus; Doltra Centellas, Jordi; Arpí Miró, Carme; Picart Nogué, Assumpció; Juvinyà Canal, Dolors (2018-02-14)
    En el marc de l’adaptació dels estudis universitaris a l’Espai Europeu d’Educació Superior i a partir del procés de Bolonya, a l’Escola d’Infermeria de la Universitat de Girona s’inicià el Pla Pilot dels Estudis de Grau ...
  • Bertran i Noguer, Carme; Ballester Ferrando, David; Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa (2018-02-13)
    Acte d'inauguració de la "Jornada d'Integració de la simulació en el currículum d'infermeria" a càrrec de Carme Bertran, Directora del Departament d'Infermeria, David Ballester, Director de l'Escola d'Infermeria i M. Lluïsa ...
  • Patiño Masó, Josefina; Ballester Ferrando, David; Brugada Motjé, Neus; Ferrer Avellí, Míriam; Domingo Roura, Almerinda; Baltasar Bagué, Alícia (2018-02-14)
    A l’Escola d’Infermeria (EUI) de la Universitat de Girona (UdG) i des del curs 00/01, els estudiants tenen la possibilitat de participar en els programes de mobilitat, per tal de realitzar les pràctiques clíniques de tercer ...
  • Olivet Pujol, Josep; Juvinyà Canal, Dolors; Bertran i Noguer, Carme; Ballester Ferrando, David; Fuentes Pumarola, Concepció (2018-02-14)
    El desenvolupament de les noves tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC) obren també un ampli ventall de possibilitats d’innovar en el procés d’ensenyament aprenentatge tot afavorint la semiprencialitat i el ...
  • Ferrer Avellí, Míriam; Ballester Ferrando, David; Patiño Masó, Josefina; Serdà, Bernat-Carles (2018-02-14)
    L’estiu del 2006 va ser el punt de partida per iniciar un projecte de cooperació amb Nicaragua; 15 alumnes han pogut fer diferents estades en aquest país, cooperant amb el programa ¨Yo si puedo¨ d’entrada i continuant ...

Cerca


Explora