Exploració Metodologia per data d'edició

Exploració Metodologia per data d'edició

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Saurina, Carme (2018-02-13)
    Conferència que explica què és l'Espai Europeu d'Educació Superior i quina és l'adaptació al sistema universitari espanyol i català, i en concret a la Universitat de Girona
  • Bernabeu Tamayo, M. Dolores (2018-02-13)
    Conferència realitzada en el marc de les Jornades de treball 'Avaluació d'aprenentatges a partir de competències' organitzades per l'Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach
  • Saurina Canals, Joan (2018-02-13)
    Joan Saurina, director de la Fundació Universitat de Girona, explica com es gestiona la formació contínua o formació al llarg de la vida a la Fundació
  • Prats Planagumà, Lluís (2018-02-13)
    Lluís Prats, delegat de relacions exteriors de l'Escola Universitària de Turisme, presenta la plataforma Comercials Transfronterers a Catalunya
  • Campmany i Casas, Olga; Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa (2018-02-13)
    Presentació de la Jornada Els reptes i les oportunitats de la formació contínua a càrrec de la Sra. Olga Campmany i Casas, secretària del Consorci de Formació Contínua de Catalunya, i la Sra. M. Lluïsa Pérez, vicerectora ...
  • Mundet i Cerdan, Lluís; Esteban Paredes, Lourdes; Baztan, Joan; Avellaneda Noguera, Olga; Pericay Albertí, Martí; Fortià i Rius, Eva (2018-02-13)
    Taula rodona sobre el tema "La formació contínua" amb membres del SOC, Escola de Gestió Empresarial, CCOO, FOEG, PIMEC i UGT, moderats per Lluís Mundet, director de l'Escola Universitària de Turisme
  • Carretero Torres, María Reyes (2018-02-13)
    Presentació de les tasques i objectius de l'Equip de formadors ICE i conferència sobre les competències en el sistema educatiu
  • Michavila, Francisco (2018-02-13)
    El Dr. Francesc Michavila, Catedràtic de la UPM i Director de la Cátedra UNESCO de gestión y política universitaria de la UPM, reflexiona sobre la renovació i adaptació dels nous mètodes educatius a la Universitat
  • Huber, Günter L.; García Jiménez, Eduardo; Martínez Bonafé, Jaume; Javier i Carrera, Daniel (2018-02-13)
    La Declaració de Bolonya, en prescriure un marc general per al desenvolupament harmònic d’un espai europeu d’educació superior, proposa cinc àmbits de desenvolupament:- L’adopció d’un sistema de titulacions- L’adopció d’un ...
  • Bruce, Bertram C.; Adell, Jordi; Fàbrega i Vilà, Jaume; Martínez, Sílvia (2018-02-13)
    L'aprenentatge sempre està centrat en l’estudiant ja que s'ha de fonamentar en la seva experiència, així com en les seves expectatives i necessitats, però les nostres universitats s’aferren a la transferència de coneixement ...
  • Angulo Rasco, J. Félix; Bayot Fuertes, Albert; Barnosell, Genís; Mármol Mozo, David (2018-02-13)
    Vam estar parlant durant més d’una hora i al final, després d’haver-me mostrat les pàgines que visitava, els programes que utilitzava, d’on baixava les pel•lícules que després retocava i la música que escoltava, els fòrums ...
  • Grané Teruel, Núria; Benito Mundet, Helena; Bernabeu Tamayo, M. Dolores; Beltrán Sanahuja, Ana (2018-02-13)
    A la Facultat de Ciències de la Universitat d’Alacant s’han posat en marxa programes per implicar l’estudiant. En aquest treball es presenten les activitats en les quals el rol actiu de l’estudiant resulta crític per obtenir ...
  • Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa; Ferrés Font, Josefina; Bou Vilanova, Albert; Grau i Vidal, Francesc Xavier (2018-02-13)
    Conclusions de les taules de comunicacions presentades al llarg del Congrés Univest 08, 'L’estudiant, eix del canvi a la universitat'
  • Castañer i Vivas, Margarida (2018-02-13)
    Margarida Castañer, directora de la Fundació Estudis Superiors d'Olot explica què és la Fundació i quina evolució ha seguit des de la seva creació l'any 1999
  • Brucart, José M. (2018-02-13)
  • Brucart, José M. (2018-02-13)
  • Rigau, Gemma (2018-02-13)
  • Noguerol, Artur (2018-02-13)
  • Rigau, Gemma (2018-02-13)
  • Lladó Bardera, Xavier (2018-02-13)
    Conferència emmarcada dins 'Els divendres docents en l'àmbit informàtic'. Presentació d'un projecte d'innovació docent que té l'objectiu d'integrar l'aprenentatge de l'anglès en els estudis ETIG i ETIS

Cerca


Explora