Exploració Universitat de Lleida per títol

Exploració Universitat de Lleida per títol

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Ribó i Balust, Josep M. (Josep Maria); Gimeno Illa, Juan Manuel (2011-06-09)
    Aquesta assignatura és continuació directa d'Enginyeria de Software I. Aquesta segona part planteja aspectes de disseny, com per exemple: els temes clàssics de disseny del procés de desenvolupament de software i aspectes ...
  • García González, Roberto (2011-05-10)
    Els objectius de l'assignatura són: * Ser capaç d’aplicar aspectes de la Enginyeria de Software en el context empresarials, patrons per aplicacions empresarials * Conèixer les tecnologies existents per a implementar ...
  • Ribó i Balust, Josep M. (Josep Maria) (2011-05-10)
    Els objectius fonamentals de l’assignatura són dos: d’una banda, introduir a l’alumne en el paradigma de la programació orientada a objectes com a model de desenvolupament de programes mitjans i grans. D’altra banda, ...
  • Urbina Vallejo, Valero; Dalmases Mestre, Josep; Pascual Roca, Miquel (2014-04-09)
    L'assignatura Fructicultura té dues parts. Una és la Fructicultura General que inclou la morfologia i el desenvolupament vegetatiu, la fructificació, el medi ecològic, i la propagació i vivers de fruiters. L'altra part és ...
  • Cardeñosa, Elena; Mayoral Arqué, Dolors (2015-01-18)
    La nostra societat s'ha organitzat a partir de la segona meitat del segle XX com una societat igualitària. La igualtat entre els sexes es converteix en un dret inapel·lable en tots els àmbits de la vida quotidiana. Això ...
  • Granollers i Saltiveri, Toni (2016-02-11)
    _
  • Gil Iranzo, Rosa María (2011-12-13)
    Per anivellar els coneixements sobre disseny de sistemes web, es planteja aquesta assignatura en el primer quadrimestre del primer curs, on s'endinsa a l'estudiant a entendre i treballar amb els conceptes bàsics del disseny ...
  • Flores i Alarcia, Òscar; Verdú Surroca, Noemí; Brescó Baiges, Enric (2011-05-09)
    La comunicació és un puntal bàsic per al procés d'ensenyament - aprenentatge, per tant, en l'entorn telemàtic no se n'ha de prescindir. L'ús de la comunicació evitarà la individualització de l’aprenentatge i la sensació ...
  • Flores i Alarcia, Òscar; Verdú Surroca, Noemí; Brescó Baiges, Enric (2011-05-09)
    El Manual d'assignatures virtuals és una guia d'orientació psicopedagògica per a crear assignatures virtuals i semipresencials, i sorgeix amb l'objectiu de facilitar la tasca del professorat en els diferents processos de ...
  • Miquel Fernández, Silvia (2011-12-13)
    Assolits els conceptes introduïts a l’assignatura de Matemàtiques Empresarials, l’assignatura de Matemàtica de les Operacions Financeres es centra en els aspectes financers de l’empresa. Facilita l’aprofundiment en aquests ...
  • Miquel Fernández, Silvia (2011-12-13)
    En una primera part del curs es presenta el model matemàtic que ens servirà per analitzar tota mena d’operacions financeres. Posteriorment aquest model matemàtic es contrasta amb la realitat obtenint els diferents règims ...
  • Ribó i Balust, Josep M. (Josep Maria); Villanueva Palacios, Pantaleó (2011-05-10)
    L'objectiu de l'assignatura és fer una primera aproximació molt bàsica, però al mateix temps força rigorosa, al món de la programació i l'algorísmica. La idea és crear hàbits de programació que siguin adequats des del ...
  • Planes Cid, Jordi; Ribó i Balust, Josep M. (Josep Maria) (2011-05-10)
    Els objectius de l'assignatura són: 1. Comprendre les característiques del model Bazar de desenvolupament de programari i diferenciar-les de les dels models tradicionals. 2. Argumentar amb rigor les crítiques i els ...
  • Verdú Surroca, Noemí; Brescó Baiges, Enric; Flores i Alarcia, Òscar (2014-11-28)
    En este estudio se pretende conocer la percepción que tienen los estudiantes universitarios de nuevo ingreso sobre sus competencias en las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC) en la Universidad de Lleida ...
  • Ribó i Balust, Josep M. (Josep Maria); Gimeno Illa, Juan Manuel (2011-06-09)
    En els darrers anys hi ha hagut una efervescència molt important de les transaccions comercials a través d'internet, el que s'ha vingut a anomenar comerç electrònic (C-e). Això ha generat una sèrie de tecnologies i també ...
  • Álvarez Díaz, Núria; Contreras Torres, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2023-01-01)
    Presentació de la nova política institucional d'accés obert de la UAB al personal de docència i recerca de la Facultat d'Economia i Empresa realitzada el 21 de febrer de 2022.
  • Álvarez Díaz, Núria; Contreras Torres, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2023-01-02)
    Presentació de la nova política institucional d'accés obert de la UAB al personal de docència i recerca de la Facultat d'Economia i Empresa realitzada el 21 de febrer de 2022.
  • Álvarez Díaz, Núria; Contreras Torres, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2023-01-03)
    Presentació de la nova política institucional d'accés obert de la UAB al personal de docència i recerca de la Facultat d'Economia i Empresa realitzada el 21 de febrer de 2022.
  • Álvarez Díaz, Núria; Contreras Torres, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2023-01-03)
    Presentació de la nova política institucional d'accés obert de la UAB al personal de docència i recerca de la Facultat d'Economia i Empresa realitzada el 21 de febrer de 2022.
  • Álvarez Díaz, Núria; Contreras Torres, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2023-01-04)
    Presentació de la nova política institucional d'accés obert de la UAB al personal de docència i recerca de la Facultat d'Economia i Empresa realitzada el 21 de febrer de 2022.

Cerca


Explora