Recently added

Universitat Autònoma de Barcelona: Recent submissions

  • Castells Prims, Oriol; Cabezas Serrano, Mar (2025-10-29)
    Presentació als professor lectors de la facultat d'Economia de les principals fonts d'informació suscrites per les biblioteques de la UAB en Economia, Empreses i Estadístiques, i també una presentació molt general dels ...
  • Contreras Torres, Núria; Gonzàlez Gavara, Mònica; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (2025-10-29)
    Curs on s'ofereixen eines per identificar la desinformació, analitzar continguts manipulats i fomentar el pensament crític. Inclou un apartat específic dedicat a la desinformació científica, amb casos reals, eines de ...
  • Castells Prims, Oriol; Cabezas Serrano, Mar (2025-10-28)
    Presentació als professor lectors de la facultat d'Economia de les principals fonts d'informació suscrites per les biblioteques de la UAB en Economia, Empreses i Estadístiques, i també una presentació molt general dels ...
  • Lubbers, Miranda J. (2025-10-27)
    Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; antropologia en aquest cas.
  • Torres Sabaté, Maria Concepció; Essomba Gelabert, Miquel Àngel; Argelagués Besson, Meritxell; Folgueiras Bertomeu, Pilar; Tarrés Vallespí, Anna (2025-10-25)
    El programa i la guia neixen en el marc de la Taula de Participació per un Sistema Educatiu Inclusiu (TaPSEI). La TaPSEI és un òrgan de participació que permet intensificar la col·laboració entre administracions i teixit ...
  • Essomba Gelabert, Miquel Àngel; Torres Sabaté, Maria Concepció; Tarrés Vallespí, Anna; Argelagués Besson, Meritxell; Folgueiras Bertomeu, Pilar (2025-10-25)
    El programa i la guia neixen en el marc de la Taula de Participació per un Sistema Educatiu Inclusiu (TaPSEI). La TaPSEI és un òrgan de participació que permet intensificar la col·laboració entre administracions i teixit ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Cartoteca General; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2025-10-25)
    Presentació pels alumnes d'Història sobre tipus i característiques dels documents cartogràfics, així com dels serveis d'informació on es poden trobar. Anàlisi d'aquests documents com a font d'informació històrica.
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Cartoteca General; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2025-10-25)
    Conceptes bàsics de cartografia.
  • Torres Sabaté, Maria Concepció; Essomba Gelabert, Miquel Àngel; Argelagués Besson, Meritxell; Folgueiras Bertomeu, Pilar; Tarrés Vallespí, Anna (2025-10-24)
    El programa i la guia neixen en el marc de la Taula de Participació per un Sistema Educatiu Inclusiu (TaPSEI). La TaPSEI és un òrgan de participació que permet intensificar la col·laboració entre administracions i teixit ...
  • Essomba Gelabert, Miquel Àngel; Torres Sabaté, Maria Concepció; Tarrés Vallespí, Anna; Argelagués Besson, Meritxell; Folgueiras Bertomeu, Pilar (2025-10-24)
    El programa i la guia neixen en el marc de la Taula de Participació per un Sistema Educatiu Inclusiu (TaPSEI). La TaPSEI és un òrgan de participació que permet intensificar la col·laboració entre administracions i teixit ...
  • Ayats Abeyà, Jaume,; Costal Fornells, Anna (2025-10-24)
    User guide to written communication in academic disciplines (in this case musicology) for teachers and students.
  • Ayats Abeyà, Jaume,; Costal Fornells, Anna (2025-10-24)
    Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; musicologia en aquest cas.
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Cartoteca General; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2025-10-24)
    Conceptes bàsics de cartografia.
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2025-10-23)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2025-10-23)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2025-10-23)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback
  • Mercader, Cristina; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Morodo, Andy; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Projecte e-inav (2025-10-23)
  • Casacuberta, Carles; Travesa, Artur (2025-10-23)
    Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; matemàtiques en aquest cas.
  • Ayats Abeyà, Jaume,; Costal Fornells, Anna (2025-10-23)
    Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; musicologia en aquest cas.
  • Ayats Abeyà, Jaume,; Costal Fornells, Anna (2025-10-23)
    User guide to written communication in academic disciplines (in this case musicology) for teachers and students.

Search


Browse