Envíos recientes

Materials docents: Envíos recientes

  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luís; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader, Cristina (2025-10-23)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2025-10-23)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2025-10-23)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Cartoteca General; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2025-10-23)
    Presentació pels alumnes d'Història sobre tipus i característiques dels documents cartogràfics, així com dels serveis d'informació on es poden trobar. Anàlisi d'aquests documents com a font d'informació històrica.
  • Díaz Vicario, Anna; Tello Sánchez, Jose; Arnau-Sabatés, Laura; Martínez Melo, Montserrat; López-Crespo, Saida; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació (2025-10-23)
    Amb la col·laboració de Georgeta Ion, Mercè Jariot. Montserrat Rodríguez Parrón, Josefina Sala, Angelina Sánchez. Carla Quesada, Daniel Ortega i Carolina Nieva.
  • Lubbers, Miranda J. (2025-10-23)
    Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; antropologia en aquest cas.
  • Lubbers, Miranda J. (2025-10-23)
    This project has received an Interlingua grant from the Generalitat de Catalunya.
  • Armengol Asparó, Carme,; Castro Ceacero, Diego; Gairín Sallán, Joaquín; Barrera-Corominas, Aleix; Díaz Vicario, Anna; Manzanares Moya, María Asunción; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Sánchez Romero, Cristina; Iglesias Vidal, Edgar; Ramos Pardo, Francisco Javier; Gómez-Jarabo, Inmaculada; Del Arco Bravo, Isabel; Sánchez Delgado, Primitivo; Castillo Arredondo, Santiago; Encinar Prat, Laia (2025-10-23)
    El presente documento es resultado del Proyecto 'Acceso y permanencia de grupos vulnerables en la educación secundaria no obligatoria. Creación y validación de un modelo de intervención' financiado por la convocatoria de ...
  • Casacuberta, Carles; Travesa, Artur (2025-10-22)
    Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; matemàtiques en aquest cas.
  • Lubbers, Miranda J. (2025-10-22)
    Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; antropologia en aquest cas.
  • Ayats Abeyà, Jaume,; Costal Fornells, Anna (2025-10-22)
    Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; musicologia en aquest cas.
  • Lubbers, Miranda J. (2025-10-22)
    This project has received an Interlingua grant from the Generalitat de Catalunya.
  • Ayats Abeyà, Jaume,; Costal Fornells, Anna (2025-10-22)
    User guide to written communication in academic disciplines (in this case musicology) for teachers and students.
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Cartoteca General; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2025-10-22)
    Presentació pels alumnes d'Història sobre tipus i característiques dels documents cartogràfics, així com dels serveis d'informació on es poden trobar. Anàlisi d'aquests documents com a font d'informació històrica.
  • Górriz López, Carlos; Arenas García, Rafael; Fernández Amor, José Antonio; Miquel Rodríguez, Jorge; Gardeñes Santiago, Miquel; Sánchez Huete, Miguel Ángel; Dias, Rui (2025-10-22)
    Este es el blog del Proyecto de Investigación «"Desarrollo del Derecho de Sociedades en la Unión Europea: libertad de establecimiento, fiscalidad e interacción con los ordenamientos nacionales". El proyecto es continuación ...
  • Izquierdo i Aymerich, Mercè; Marbà Tallada, Anna; Márquez, Conxita; Couso, Digna; Guitart Mas, Fina; Costa, Marcel; Lope-Piedrafita, Silvia; Faro, Andreu; San José, Ane; García, Gemma; Aliberas Maymí, Joan; Corominas, Josep; Faro, Josep Maria; Ribas, Núria; Civil Sirera, Regina; Bosch, Roser; Muñoz, Xavier (2025-10-22)
    Conté: Primer d'ESO: Unitat 1. La gosadia d'explorar l'univers: llunyà i alhora proper. Unitat 2. El planeta blau: Per què? Fins quan? Unitat 3. La vida a la Terra: igual però diferent. Segon d'ESO: Unitat 4. La Terra: un ...
  • Gonzàlez Gavara, Mònica; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (2025-10-11)
    Sesión de formación dirigida a los estudiantes del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales, impartida el martes 14 de octubre de 2025 en la Facultad de Ciencias de la Comunicación
  • Barrio Fraile, Estrella; Fajula, Anna; Morales Morante, Fernando; Perona Páez, Juan José (2025-10-11)
    El material docente analiza el uso de la inteligencia artificial por estudiantes de Ciencias de la Comunicación de la UAB en distintas asignaturas. El 71% del alumnado empleó IA, principalmente ChatGPT, para generar ideas, ...
  • Vilaboa Sáenz de Lubiano, Clara (2025-10-10)
    Documento elaborado como anexo del artículo "Claves y retos en la lectura socializada del cómic: un estudio de caso en un aula de 4º de Educación Primaria". Incluye la descripción de (1) el cuestionario elaborado para el ...
  • Barrio Fraile, Estrella; Fajula, Anna; Morales Morante, Fernando; Perona Páez, Juan José (2025-10-10)
    El material docente analiza el uso de la inteligencia artificial por estudiantes de Ciencias de la Comunicación de la UAB en distintas asignaturas. El 71% del alumnado empleó IA, principalmente ChatGPT, para generar ideas, ...