Envíos recientes

Materials docents: Envíos recientes

  • Gonzàlez Gavara, Mònica; Besson Ribas, Carme; Bravo San José, Montserrat; Calvet Renedo, Sergio; Contreras Torres, Núria; Rial, Marta; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (2025-04-06)
    Sessions de formació adreçades als estudiants de la Facultat de Ciències de la Comunicació matriculats del Treball de Fi de Grau (TFG). S'aborden temes com recursos documentals, com citar i els drets d'autor i la publicació ...
  • Doerr, Emmanuel Jean André; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació (2025-04-06)
    The main objective of this "preliminary course" for first-year students with partial level problems is to bring future students of German B, as their first foreign and working language in translation and interpreting, up ...
  • Serra, Enric; Planas, Eulàlia; Riera, Montse; Capmany, Elisenda; Fenoll, Núria; Boladeras, Josep Maria; Anton, Mar; Batet Boada, Mònica; Portell, Oriol (2025-04-06)
    Aquest projecte ha rebut un ajut Interlingua (2024) de la Generalitat de Catalunya (Departament de Recerca i Universitats).
  • Lara Espinosa, Isabel; Salazar López, Tatiana Iveth (2025-04-06)
    Este material didáctico es el producto de una tesis en la que participaron dos expertos en el área de la Educación en Ciencias y la Biología, en el rol de sinodales del proceso. Además, es producto de las retroalimentaciones ...
  • Doerr, Emmanuel Jean André; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació (2025-04-06)
    What is style? In contrast to the consciously aesthetic selection of linguistic it means the normal situation-related use of language in everyday life. The situation-related and role-specific characteristics of language ...
  • Janer, Àngela; Valdivia, Paloma (2025-04-06)
    Este documento fue elaborado en colaboración entre la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) y la Universidad Internacional de La Rioja (UNIR), con la participación de profesoras de ambas instituciones. Su objetivo es ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-06)
    En aquesta activitat es proposa una reflexió sobre la naturalesa de la ment i la identitat personal, relacionant el pensament de Descartes amb el contingut de la pel·lícula Ghost in the Shell. També s'introdueix la qüestió ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-06)
    En aquesta activitat proposem una reflexió filosòfica al voltant dels conceptes de vida, memòria i superhome en el pensament de F. Nietzsche, tot posant-los en relació amb el contingut de la pel·lícula Eternal Sunshine of ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-06)
    En aquesta activitat es proposa una reflexió filosòfica sobre la qüestió de la desobediència civil, posant en relació les reflexions de Th. Hobbes i J. Locke amb el contingut de la pel·lícula V for Vendetta. També s'introdueix ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-06)
    En aquesta activitat es proposa una reflexió filosòfica al voltant de la qüestió de la identitat personal. Per a fer-la, cal prendre la reflexió de Locke sobre la identitat personal i aplicar-la a la pel·lícula Moon (2009).
  • Argelagués Besson, Meritxell; Essomba Gelabert, Miquel Àngel; Tarrés Vallespí, Anna (2025-04-06)
    El document que teniu a les mans és un dels fruits del projecte "WUNGU. Gènere i diversitat cultural a l'escola"1 coordinat pel grup de recerca ERDISC de la Universitat Autònoma de Barcelona durant els anys 2020 i 2021, i ...
  • Quesada Pallarès, Carla (2025-04-06)
    Aquest cas s'ha desenvolupat per a alumnat de segon curs de grau en Pedagogia i Educació Social de la Universitat Autònoma de Barcelona a l'assignatura d'Investigar en Educació. Plantegem que s'ha d'administrar com a recurs ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-06)
    Hi ha un determinat moment a la pel·lícula The Matrix en què Xifra (Cypher) decideix que el tornin a inserir al sistema. Afirma que quan el van alliberar ningú li va dir què és el que es trobaria en despertar i que, en el ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-06)
    Es proposa una reflexió filosòfica sobre la pel·lícula Into the Wild. Per a fer-la, s'han de tenir en compte les crítiques de Rousseau a la vida civilitzada, la idea del bon salvatge i l'evolució en la comprensió de les ...
  • Doerr, Emmanuel Jean André; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació (2025-04-06)
    How we read, what we read - and why. That is here the question. Text design is also always about the right balance between text content, text function and text form, about the interdependence of text target, addressee and ...
  • Pinto Font, Laura; Bonet Peláez, Anna; Masriera, Clara; González Marcén, Paloma (2025-04-06)
    'Investiga.edu' és un programa d'innovació educativa que té l'objectiu principal de portar la recerca arqueològica universitària directament a les aules i fomentar vocacions científiques des de la infància i l'adolescència.​ ...
  • Budal, Spelca; Poujol, Virginie; Sánchez Martí, Angelina; Gril, Alenka; Kodele, Tadeja; Kustec, Klavdija; Poštrak, Milko; Dobrovoljc, Andreja; Žalec, Natalija; Berc, Gordana; Majdak, Marijana; Hanin, Luc; Pizzo, Ciro; Ferrarini, Valeria; Maciariello, Giovanna (2025-04-06)
    Altres ajuts: Erasmus+ programme. Ref. 2021-1-FR01-KA220-ADU-000033655
  • Noguera, Ingrid; Ciraso Calí, Anna; Valdivia, Paloma; Senar Rosell, Miquel Àngel; Cussó i Segura, Xavier (2025-04-06)
    Aquest recurs és el resultat del projecte PA-flip finançat per la convocatòria de projectes d'innovació institucionals (curs 23-24) i liderat per Ingrid Noguera
  • Budal, Spelca; Poujol, Virginie; Sánchez Martí, Angelina; Gril, Alenka; Kodele, Tadeja; Kustec, Klavdija; Poštrak, Milko; Dobrovoljc, Andreja; Žalec, Natalija; Babič, Barbara; Rodman, Sara; Povšič, Tanja; Berc, Gordana; Majdak, Marijana; Munjaković, Ana Maria; Ferrarini, Valeria; Maciariello, Giovanna (2025-04-06)
    Document vinculat al grup de recerca Atlas (Interseccions crítiques en educació) com a output del projecte de recerca YouthReach. Inclusive and transformative frameworks for all.
  • Pinto Font, Laura; Bonet Peláez, Anna; Masriera, Clara; González Marcén, Paloma (2025-04-06)
    Les persones signants formen part de l'SGR 202100190 TEDAS - PAHEPS en Arqueologia social