Exploració Universitat de Barcelona per autor "Escofet Roig, Anna"

Exploració Universitat de Barcelona per autor "Escofet Roig, Anna"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Grup ApS (UB); Amat, Concepció; Arias Sampériz, Bárbara; Asensio, José Antonio, 1957-; Ballesteros Pérez, Esperanza; Costa Cuberta, Mercè; Cuffí i Chéliz, Maria Laura; Delás, Jordi; Lecuona Ramírez, Itziar de; Escofet Roig, Anna; Fatjó-Vilas Mestre, Mar; Gardés, Sonia; Goula, Marta; Grau, Eulàlia (Grau i Costa); Grasso, Guillermo; Madrid, Antonio, 1968-; March Pujol, Marian; Martínez, Miquel; Massip i Bonet, M. Àngels, 1957-; Mata Benedicto, Josep; Mauricio Falgueras, Carlos; Morín Fraile, Victoria; Playà i Pous, Elisabet; Poblet Farrés, M. Cristina; Porquer Rigo, Joan Miquel; Povedano i Ferré, Rosa; Grasa Martínez, Maria del Mar; Puig Rovira, Josep M.; Vallverdú, Jaume R. (Jaume Ros), 1954-; Sánchez, Dolors; Vallés Segalés, Antoni; Vilella, Anna; Comas, Marta; Rubio i Serrano, Laura (2021-07-29)
    Esta comunicación presenta las principales claves de análisis y evaluación de la 1a edición del proyecto Compartir Ideas. La Universidad va al instituto. Este es un proyecto de aprendizaje servicio transversal que consiste ...
  • Ayuste, Ana; Escofet Roig, Anna; Gros Salvat, Begoña; Gustems Carnicer, Josep; López, M.; Palou Julián, Berta; Payá Sánchez, Montserrat; Rubio i Serrano, Laura; Sabariego Puig, Marta; Masgrau Juanola, Mariona; Sánchez-Santamaría, J. (2021-12-14)
    Programa de Millora i Innovació en la Formació Inicial de Mestres (ARMIF 2017).
  • Ayuste, Ana; Escofet Roig, Anna; Gros Salvat, Begoña; Masgrau Juanola, Mariona; Obiols Suari, Núria; Payá Sánchez, Montserrat; Piqué Simón, Begoña; Rubio i Serrano, Laura (2021-07-29)
    El codisseny és una metodologia per la qual estudiants i professorat treballen conjuntament en la transformació dels processos educatius comuns. Aquesta comunicació presenta dues experiències de codisseny, a la Universitat ...
  • Bautista Pérez, Guillermo; Escofet Roig, Anna; López, Marta (2021-07-29)
    Podeu consultar la versió en català a recurs relacionat
  • Escofet Roig, Anna; Freixa Niella, Montserrat; Novella Cámara, Ana M. (Ana María) (2021-07-29)
    Los equipos docentes facilitan la construcción de la identidad docente y el desarrollo de la docencia. La investigación que se presenta tiene como finalidad identificar los elementos del hacer de los equipos docentes que ...
  • Sabariego Puig, Marta; Abella García, Victor; Alòs Lladó, Mercè; Anglès Regos, Rubén; Ausín Villaverde, Vanesa; Cano-Hila, Ana Belén; Cejas León, Roberto; Chisvert-Tarazona, María José; Delgado Benito, Vanesa; Encinar Prat, Laia; Escofet Roig, Anna; Esparza Pagès, Mireia; Morín Fraile, Victoria; Navío Gámez, Antonio; Novella Cámara, Ana M. (Ana María); Hortigüela Alcalá, David; Ruiz Bueno, Antonio, 1958-; Ruiz Bueno, Carmen; Sánchez Martí, Angelina; Sandín Esteban, Ma. Paz; Sánchez-Santamaría, José; Palomares Montero, Davinia; Renovell Rico, Sonia; Rubio i Serrano, Laura; Soto González, María Dolores; Vidal Chiribés, Judith (2021-07-29)
    Coordinació: Marta Sabariego Puig
  • Escofet Roig, Anna; Alabart Vilà, Anna; Vilà Bosqued, Gemma (2021-07-29)
    Podeu consultar la versió castellana a recurs relacionat.
  • Escofet Roig, Anna; Rubió Serrano, Laura (2021-08-30)
    El proceso de tutorización en los proyectos de aprendizaje-servicio se fundamenta en el modelo de aprendizaje experiencial que subraya que el valor formativo de una experiencia depende de la riqueza de la situación y de ...
  • Payá Sánchez, Montserrat; Ayuste, Ana; Cano-Hila, Ana Belén; Gros Salvat, Begoña; Escofet Roig, Anna; Piqué Simón, Begoña; Rubio i Serrano, Laura; Sabariego Puig, Marta; Masgrau Juanola, Mariona; Sansalvador, Maria Teresa; Pérez, Judit Naira; Comas, Anna; Jouannet, Chantal (2021-07-29)
    Podeu consultar la versió en castellà a: http://hdl.handle.net/2445/126263
  • Payá Sánchez, Montserrat; Ayuste, Ana; Cano-Hila, Ana Belén; Gros Salvat, Begoña; Escofet Roig, Anna; Piqué Simón, Begoña; Rubio i Serrano, Laura; Sabariego Puig, Marta; Masgrau Juanola, Mariona; Sansalvador, Maria Teresa; Pérez, Judit Naira; Comas, Anna; Jouannet, Chantal (2021-07-29)
    Podeu consultar la versió en català a: http://hdl.handle.net/2445/126091
  • Ayuste, Ana; Escofet Roig, Anna; Gros Salvat, Begoña; Obiols Suari, Núria; Payá Sánchez, Montserrat; Piqué Simón, Begoña; Rubio i Serrano, Laura; Masgrau Juanola, Mariona; Comas Arbós, Anna; Sansalvador, Maria Teresa (2021-08-30)
    En el marco del proyecteo2014 ARMIF 00044 “Construcción de conocimiento pedagógico a partir de la transferencia de experiencias de Aprendizaje Servicio en la formación inicial de maestros”, el equipo de investigación, en ...
  • Ayuste, Ana; Escofet Roig, Anna; Gros Salvat, Begoña; Obiols Suari, Núria; Payá Sánchez, Montserrat; Piqué Simón, Begoña; Rubio i Serrano, Laura; Masgrau Juanola, Mariona; Comas Arbós, Anna; Sansalvador, Maria Teresa (2021-08-30)
    En el marc del projecte 2014 ARMIF 00044 “Construcció de coneixement pedagògic a partir de la transferència d’experiències d’Aprenentatge Servei en la formació inicial de mestres”, l’equip d’investigació, en col·laboració ...
  • Buenaventura Rubio, Maria Antonia; Grasa Martínez, Maria del Mar; Rius, Mònica; Playa Pous, Elisabet; Modamio Charles, Pilar; Poblet Farres, Maria Cristina; Escofet Roig, Anna; Esparza Pagès, Mireia; Grau Costa, Eulàlia; Morín Fraile, Victòria; Oms Sardans, Sergi; Costa, Mercè; Asensio, Toni; Bueno Salinas, Marta; Fernández Lastra, Cecilia; Miras Boronat, Núria Sara; Puertas i Prats, Eloi; Carmona Monferrer, Moises; Martínez López, Mònica; Porquer Rigo, Joan Miquel; Martin Malpartida, Gemma; Estrade Albiol, Sonia; Martínez i Àlvarez, Patrícia Victòria (2022-07-30)
    La Jornada, titulada “Experiències d’Aprenentatge Servei a la Universitat de Barcelona”, te la finalitat de facilitar una reflexió conjunta sobre l’aplicació de l’ApS a la tasca docent i compartir les experiències ...
  • Avilés Sedeño, Fátima; Escofet Roig, Anna; Rubio i Serrano, Laura (2021-07-29)
    El aprendizaje servicio está íntimamente relacionado con un modelo de aprendizaje experiencial que subraya que el valor formativo de una experiencia depende de la riqueza de la situación y de la validez de las herramientas ...
  • Bautista Pérez, Guillermo; Escofet Roig, Anna; López, Marta (2021-07-29)
    Podeu consultar la versió en castellà a recurs relacionat

Cerca


Explora