Exploració per tema "Didàctica de la literatura"

Exploració per tema "Didàctica de la literatura"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Ambròs, Alba; Ramos Sabaté, Joan Marc (2021-08-30)
    Presentem diverses estratègies de recepció i producció treballades en diferents tipus de textos literaris adreçats a l’alumnat de secundària mitjançant la doble accepció del terme “hipertext”. D’una banda, des de l’estètica ...
  • Usó Viciedo, Lidia (2021-08-30)
  • Alturo, Núria (2021-08-30)
    Aquests materials didàctics estan orientats a la formació de tutors de treballs de recerca de batxillerat sobre llengua i literatura catalanes.
  • Ramos Sabaté, Joan Marc; Llopis Femenia, Maria Àngels; Cucala, Anna; Casamayor, Roser; Flors-Mas, Avel·lí; Marquès, Lídia; Morelló, Andrea; de Rocafiguera, Núria; Serra, Júlia; Sevilla, Maria; Valls, David; Viayna, Mar (2021-08-30)
    Projecte col·lectiu de les assignatures “Didàctica de la llengua i la literatura catalanes” i “Didàctica del català com a L2” del Màster de Formació del Professorat de Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació ...
  • Ambròs, Alba; Ramos Sabaté, Joan Marc; Aldaz Guizado, Lucía Fernanda; Granda Dávila, Mónica Maribel; Huertas Vera, Andreina Lisbeth; Lucero Ayala, Rosa Mariela; Chacha Vega, Rosalba Lourdes; García González, Mavel Irina; Pallo Cabezas, Patricia del Pilar (2021-08-30)
    Editors: Ambròs Pallarès, Alba i Ramos Sabaté, Joan Marc
  • Ambròs, Alba; Turró Amorós, Míriam (2021-08-30)
    La proposta que presentem per treballar relats breus al primer cicle d’educació secundària gira al voltant d’un relat de cent onze paraules, amb el qual Joan Lluís-Lluís inicia els seus exercicis d’estil en l’obra Xocolata ...
  • Moreno, Anna M. (2021-08-30)
    La seqüència didàctica " Cruelment creatius" té com a eix vertebrador tres minificcions d'Isabel-Clara Simó on el tema de la crueltat és bàsic per tal de captar l’atenció del lector i sorprendre’l. Es parteix de l’enfocament ...
  • Moreno, Anna M.; Turró Amorós, Míriam (2021-08-30)
    Aquesta experiència d’aula integra la comprensió i l’expressió, tant oral com escrita, a través del joc lingüístic i la relació entre el sentit literal i el figurat d’alguna expressió. Plantegem diverses activitats a través ...
  • Moreno, Anna M. (2021-08-30)
    La proposta que presentem per treballar relats breus al tercer curs d’educació secundària es basa en un text amb un títol curiós: “11”. Aquest text s’ha seleccionat del llibre d’Isabel-Clara Simó, Perfils cruels, 1995, ...
  • Rovira Llobet, Marta (2021-08-30)
    Es tracta d'una proposta didàctica per a primàra basada en dos microrelats. es treballen estratègies lectores per arribar a comprendre el text i identificar els trets que componen aquest tipus de text.