Enviaments recents

MDX (Materials Docents en Xarxa): Enviaments recents

  • Martínez, Marius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Marbà Tallada, Anna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan Josep; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació (2024-05-26)
    L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com ...
  • Casals Ibañez, Albert; Suárez Vilagran, Maria del Mar (2024-05-26)
    European Commission Education and Training (Comenius Programme)
  • López-Roldán, Pedro; Fachelli, Sandra; Universidad de Buenos Aires. Facultad de Ciencias Sociales (2024-05-26)
    El material que presentamos bajo el título "Metodología de construcción de tipologías para el análisis de la realidad social", tiene como objetivo compilar trabajos destacados de investigación que nuestro alumnado ha ...
  • Adrover, Marga; Carrasco, Maria; CLILSI; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació (2024-05-26)
    Inclou el llibre de l'estudiant i del professor. CLASS/AGE: 4th ESO aged between 15 and 16. COE Level: B2
  • Mateo, Carmen; Pozo, Raquel del; CLILSI; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació (2024-05-26)
    Inclou el llibre de l'estudiant i del professor. CLASS/AGE: 1st Batxillerat aged between 16 and 17. COE Level: A2-B1
  • Fachelli, Sandra (2024-05-26)
    En este trabajo se destacan varias perspectivas del concepto de libertad, sobre la base de las ideas desarrolladas por el Profesor Pettit, tanto en su capítulo de Teoría Política de Common Mind como así también en las ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària (2024-05-26)
    Presentació feta el 3 d'abril del 2014 al professorat de la Facultat de Veterinària
  • Vera Llistar, Anna; CLILSI; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació (2024-05-26)
    Inclou el llibre de l'estudiant i del professor. CLASS/AGE: 2nd ESO aged between 13 and 14. COE Level: A2
  • Fachelli, Sandra; López-Roldán, Pedro; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia (2024-05-26)
    Aquest text correspon al material docent elaborat pel curs d'"Análisis estadísticos de datos" impartit en el Màster de Tècniques d'Investigació Social Aplicada (TISA). Com a material d'acompanyament inclou una base de dades ...
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-05-24)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-05-24)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2024-05-24)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2024-05-24)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2024-05-24)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luís; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader, Cristina (2024-05-24)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Agud Morell, Ingrid; Alcalde, Rosa; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Borras Izquierdo, Alexis; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; González Fernández, Henar; Ion, Georgeta; Marzo Ruiz, Lourdes; Mercader, Cristina; Muñoz Moreno, José Luís; Orta Trepat, María; Parera Garcia, Mònica; Pérez-Maldonado, Cristina; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Sánchez Martí, Angelina (2024-05-24)
    Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la ...
  • Barea Molina, Meritxell; Andreu Nebot, Cristina; Aznar Santiago, Noemí; Calderón Lamas, Cruz; Cano Llavero, Olga; Carbonell Ferrando, Marina; Civil i Serra, Marta; Coré Bradineras, Raúl; Esteban Carrillo, Toni; Fernández García, Aida; Florensa Farré, Anna; Empain, Joanna; Gonzàlez Gavara, Mònica; Olives Piris, Irina; Amaya Flórez, Valentina; Bohórquez Mendoza, Catalina; Climent González, Elena; Lechón Peralta, Javier; Sancho Blanco, Gonzalo (2024-05-22)
    El Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha celebrat els dies 7, 8 i 9 de febrer del 2024 el "Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals UAB", una experiència d'innovació, cocreació i ...
  • Fitó, Anna; Rekondo, Miren; Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida (2024-05-22)
    Unitat didàctica emmarcada en el programa Agenda 21 Escolar de Sant Cugat del Vallès impulsat per l'Ajuntament i que agrupa al conjunt d'escoles públiques del municipi. El treball conjunt s'articula a través del grup de ...
  • Valdés Gázquez, Ramón (2024-05-22)
    Inclou: DIAPO1: Presentación dinámica de variantes I - DIAPO2: Presentación estática de variantes - DIAPO3: Presentación dinámica de variantes II - DIAPO4: Presentación estática final - PDF: Ejemplo DAMA BOBA codificado ...
  • Noguera, Ingrid; Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martinez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro Carlos; Pagés Mimó, Adrià; Pineda i Herrero, Pilar; Rodríguez Gómez, David; Sala Roca, Josefina; Sepúlveda-Parrini, Paloma (2024-05-21)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...