Exploració OMADO (Objectes i materials docents) per autor "Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA)"

Exploració OMADO (Objectes i materials docents) per autor "Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA)"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Turull i Rubinat, Max; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “Provocar la lectura en una assignatura de primer curs de grau a partir de lectures d’especialitat”, forma part del Repositori col·laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu/casosenxa ...
  • Vallés Segalés, Antoni; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “Modificació dels conceptes erronis de l’estudiantat previs a l’inici de l’adquisició de nous aprenentatges”, forma part del Repositori col•laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu ...
  • Piqué Simón, Begoña; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “Grau de responsabilitat respecte del propi aprenentatge”, forma part del Repositori col•laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu/casosenxarxa/inici), i ha estat elaborat en el marc ...
  • Torres, Begoña; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “El dibuix a l’aula presencial com a estratègia per a entendre la tridimensionalitat”, forma part del Repositori col•laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu/casosenxarxa/inici), i ...
  • Fageda, Xavier, 1975-; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “Aplicació de coneixements teòrics mitjançant un estudi de cas”, forma part del Repositori col•laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu/casosenxarxa/inici), i ha estat elaborat en el ...
  • Ortín, Jordi, 1959-; Vives i Santa-Eulàlia, Eduard; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “Qüestionaris en línia previs a les pràctiques de laboratori”, forma part del Repositori col•laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu/casosenxarxa/inici), i ha estat elaborat en el ...
  • Parcerisa Aran, Artur; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “Treball en grup col•laboratiu conjunt per a diverses assignatures”, forma part del Repositori col•laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu/casosenxarxa/inici), i ha estat elaborat ...
  • Solé Català, Marina; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “Nova estratègia de treball col·laboratiu”, forma part del Repositori col·laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu/casosenxarxa/inici), i ha estat elaborat en el marc del projecte de ...
  • Lluch Fruns, Joan; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “Avaluació continuada en sessions de pràctiques pre-clíniques”, forma part del Repositori col·laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu/casosenxarxa/inici), i ha estat elaborat en el ...
  • Prats Climent, Baldiri; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “Implicació de l’alumne en l’avaluació continuada dels aprenentatges pràctics”, forma part del Repositori col•laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu/casosenxarxa/inici), i ha estat ...
  • Campanera Alsina, Josep Maria; Borrell Hernández, Jordi; Garcia López, Marisa; Girona i Brumós, Victòria; Muñoz Juncosa, Montserrat; Prat Aixelà, Josefa; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “Cas pràctic com a fil conductor per a una assignatura instrumental”, forma part del Repositori col•laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu/casosenxarxa/inici), i ha estat elaborat ...

Cerca


Explora