Exploració Universitat de Girona per títol

Exploració Universitat de Girona per títol

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Gonzalo, Jan (2018-02-13)
    Intervenció a càrrec del Dr. Jan Gonzalo de la Universitat Rovira Virgili sobre els mecanismes que utilitza dins les seves regles el joc de simulació 'Maquiavel', aprofitant les idees de les obres de Nicolau Maquiavel en ...
  • Trucco, Emanuele (2018-02-13)
    Primera sessió del seminari impartit pel professor Emanuele Trucco, de la University of Dundee, a Escòcia, dins el mòdul de 'Visual perception' del Màster Erasmus Mundus Vision and Robotics (VIBOT) de la Universitat de Girona
  • Trucco, Emanuele (2018-02-13)
    Segona sessió del seminari impartit pel professor Emanuele Trucco, de la University of Dundee, Escòcia, dins el mòdul de 'Visual perception' del Màster Erasmus Mundus Vision and Robotics (VIBOT) de la Universitat de Girona
  • Eguizábal, Raúl (2021-01-12)
    Conferència a càrrec del Dr. Raúl Eguizábal, catedràtic de la Universidad Complutense de Madrid. Expert en Teoria i Història de la Publicitat, sobre cosum i publicitat. La conferència s'emmarca dins de l'assignatura 'Consum ...
  • Rodergas i Pagés, Robert (2018-02-13)
    Conferència del professor i publicista Robert Rodergas sobre publicitat i persuasió, en el marc de l’assignatura 'Transformacions del món global' del Grau de Comunicació Cultural
  • Bassaganya, Laura (2018-11-01)
    Conferència a càrrec de Laura Bassaganya, Online Marketing Executive de Softonic, sobre màrqueting digital aplicat a negocis que disposen d'e-commerç. Xerrada dirigida especialment als alumnes de 2n curs del Grau en ...
  • Rubio, Edurne (2020-12-19)
    Conferència a càrrec d'Edurne Rubio, responsable de Comunicació de 'Greenpeace Espanya', sobre la utilització de les tècniques de màrqueting, online i offline, que empra l'entitat per assolir els seus objectius de màrqueting ...
  • Colomer, Jordi; Casellas Codina, Rosa M.; Vila i Portella, Xavier; Rodríguez, Montse; Serra Carol, Teresa; Roldán Borassi, María Inés; Puig, Teresa (2018-02-14)
    L'EEES situa en el centre del procés d'ensenyament-aprenentatge l'estudiant actiu i autònom i destaca el paper fonamental del professor com a guia. Per aquest motiu és fonamental tenir informació sobre què saben i com ...
  • Zamora Hernández, Lluís (2018-02-14)
    Uno de los aspectos a considerar en la adaptación de las asignaturas al EEES es el cálculo de la carga de trabajo que debe realizar el alumnado. El ECTS es la unidad de valoración de la actividad académica que realiza el ...
  • Sevillano, Fernando (2018-02-14)
    La aplicación del Aprendizaje Orientado a Proyectos (AOP) en la asignatura de grado "Políticas de Marketing" facilita que los alumnos adquieran la mayoría de las competencias asociadas a esta asignatura. Sin embargo, para ...
  • Clares Naveros, Beatriz; Calpena Campmany, Ana Cristina; Fernández, Francisco; Flo Sierra, Ana; Araya, Erika (2018-02-14)
    Es obvio que el profesor universitario debe asumir varios tipos de actividades, simultaneando docencia e investigación. A ambas debe dedicar tiempo y esfuerzo lo que implica una preparación científica de nivel óptimo en ...
  • Rodergas i Pagés, Robert (2018-02-13)
    Conferència a càrrec del creatiu publicitari, Robert Rodergas, sobre la creativitat, la creació publicitària i en concret sobre una marca per Catalunya amb la que hi va treballar. Xerrada dirigida especialment als alumnes ...
  • Rodergas i Pagés, Robert (2018-02-13)
    Conferència a càrrec de Robert Rodergas, publicitari i fundador i president de l'agència Rodergas, Barrera & Associats sobre publicitat
  • Nonó Rius, Brigit (2022-11-03)
    Comunicació presentada a la taula rodona 'A contribución dos recursos educativos abertos ao logro dos ODS da Axenda 2030', dins del programa d'activitats de la Setmana de l'Accés Obert celebrada a la Universitat de Vigo ...
  • Godoy i Tomàs, Joan de la Creu; Brugués i Agustí, Lluís; Ferrer Miquel, Rita; Alsina i Tarrés, Miquel; Sánchez Ariño, Sílvia; Monforte, Lídia; Orts Alís, Marta (2018-02-14)
    La implantació del pla d’estudis de 1992, suposà un canvi en els estudis de mestre i l’aparició de l’especialitat d’educació musical. Conseqüentment, la didàctica aplicada als estudis de música va propiciar que volguéssim ...
  • Labayen Goñi, Idoia; Txurruka Ortega, Itziar; Bustamante Gallego, Ma. Ángeles; Miranda Gómez, Jonatan; Simón Magro, Edurne; Martínez González, Olalla; Rodriguez Rivera, Bittor; Lasa Elgezua, Arrate (2018-02-14)
    Con el propósito de fomentar las habilidades y competencias genéricas del alumnado, el presente trabajo realizó una actividad de aprendizaje activo y cooperativo interdisciplinar con estudiantes universitarios de estudios ...
  • Herrero Montagud, Mercedes; Antequera Caplliure, M. Ángeles (2018-02-14)
    La renovación del modelo educativo de Florida Universitaria surge de la necesidad de adaptarnos al EEES. Hemos apostado por una metodología que fomenta el desarrollo de destrezas y habilidades, participativa, centrada en ...
  • Gallo Martínez, Rosalía; Torreguitart, Consol (2018-02-14)
    El presente trabajo forma parte de un proyecto más amplio que comenzó en el curso académico 2006-07. El proyecto se inició al implantar la docencia de asignaturas troncales en inglés dentro del plan de estudios de Ciencias ...
  • Haro de Rosario, Arturo; García Tabuyo, Manuela; Caba Pérez, M. del Carmen; Sierra Fernández, Montserrat; Aragón Bueno, Emilia; Sánchez Pérez, Juan Antonio; García Domínguez, Fernando (2018-02-14)
    La implantación del EEES y la consecuente adaptación de las asignaturas que comprenden la Contabilidad Financiera motivaron la creación del grupo docente Diseño de Materiales para la Aplicación de Técnicas Docentes de ...
  • Crespo González, Jorge; Polo Villar, César (2018-02-14)
    La comunicación que presentamos es fruto del trabajo y las experiencias que, en el ámbito de la innovación educativa, los autores vienen desarrollando y aplicando desde el año 2007 en las materias y asignaturas que imparten ...

Cerca


Explora