Browsing Universitat de Girona by Title

Browsing Universitat de Girona by Title

Sort by: Order: Results:

  • Jordan Gili, Marta; Álvarez Díaz, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-12-28)
    Presentació sobre l'accés obert en motiu de la Setmana Internacional de l'Accés Obert 2020. S'explica el context de ciència oberta i l'accés obert: què és, beneficis, obligatorietat, llicències Creative Commons i les ...
  • Jordan Gili, Marta; Álvarez Díaz, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-12-28)
    Presentació sobre l'accés obert en motiu de la Setmana Internacional de l'Accés Obert 2020. S'explica el context de ciència oberta i l'accés obert: què és, beneficis, obligatorietat, llicències Creative Commons i les ...
  • Jordan Gili, Marta; Álvarez Díaz, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-12-29)
    Presentació sobre l'accés obert en motiu de la Setmana Internacional de l'Accés Obert 2020. S'explica el context de ciència oberta i l'accés obert: què és, beneficis, obligatorietat, llicències Creative Commons i les ...
  • Jordan Gili, Marta; Álvarez Díaz, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-12-29)
    Presentació sobre l'accés obert en motiu de la Setmana Internacional de l'Accés Obert 2020. S'explica el context de ciència oberta i l'accés obert: què és, beneficis, obligatorietat, llicències Creative Commons i les ...
  • Jordan Gili, Marta; Álvarez Díaz, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-12-30)
    Presentació sobre l'accés obert en motiu de la Setmana Internacional de l'Accés Obert 2020. S'explica el context de ciència oberta i l'accés obert: què és, beneficis, obligatorietat, llicències Creative Commons i les ...
  • Jordan Gili, Marta; Álvarez Díaz, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-12-30)
    Presentació sobre l'accés obert en motiu de la Setmana Internacional de l'Accés Obert 2020. S'explica el context de ciència oberta i l'accés obert: què és, beneficis, obligatorietat, llicències Creative Commons i les ...
  • Panissal, Nathalie; Dupont, Pascal (2018-02-14)
    Les nanotechnologies sont devenues l’un des domaines de la recherche qui a connu une des plus fortes croissances au cours de ces dernières années. Partout dans le monde, des tentatives sont menées afin de proposer des ...
  • Mercè Figueras, Gemma; Huguet i Blanco, Gemma; Kádár García, Elisabeth; Molinas de Ferrer, Maria Lluïsa; Serra i Figueras, Olga (2018-02-13)
    Aquest manual va dirigit als alumnes de Pràctiques de citologia i histologia del grau de Biologia de la Universitat de Girona. Està organitzat en tres blocs: Introducció al diagnòstic histològic i a la microscòpia, Diagnòstic ...
  • Barandiarán Galdós, Marta; Barrenetxea Ayesta, Miren; Cardona Rodríguez, Antonio; Mijangos del Campo, Juan José; Olaskoaga Larrauri, Jon (2018-02-14)
    Son muchos los factores que inciden en el resultado de los procesos de aprendizaje de los estudiantes en general y de los universitarios en particular. Sin duda, uno de ellos es el de los estilos de aprendizaje. En este ...
  • Mancheno, Marisa; Silva, Elizabeth; Assis, Alexander (2018-03-10)
    Tres intervencions del cicle de “Diàlegs jurdícs gironins”, dins el Seminari permanent d’estudiants del Màster en Cultura Jurídica: Seguretat, Justícia i Dret, a càrrec de Marisa Mancheno, Elisabeth Silva i Alexander S. Assis
  • Ferreira da Silva, Thiego; Calvo Muñoz, Glenn; Cartellini Meister, Luiz Fernando; Jacome Mafla, Victor; Oñate, Rodrigo (2018-03-17)
    Intervencions del cicle de “Diàlegs jurdícs gironins”, dins el Seminari permanent d’estudiants del Màster en Cultura Jurídica: Seguretat, Justícia i Dret
  • Franco, Anna Lucia di; Escorza Barrera, Liz; Caifil, Carmen (2018-03-17)
    Intervencions del cicle de “Diàlegs jurdícs gironins”, dins el Seminari permanent d’estudiants del Màster en Cultura Jurídica: Seguretat, Justícia i Dret,
  • Calbó, Muntsa (2018-02-14)
    El objetivo principal de esta comunicación es plantear una investigación sobre las cualidades del dibujo como gesto didáctico. Tiene la intención de aclarar el sentido y la metodología de la formación de los docentes en ...
  • Lamas, Estela; Maria, Anabela; Gomes, Margarida (2018-02-14)
    School has evolved from a place where knowledge is provided to a place where learners are helped to develop their professional and social skills. Consequently, education must evolve through big challenges in order to face ...
  • Mallart i Navarra, Joan (2018-02-14)
    La competència per parlar altres llengües és una competència que no s’aconsegueix sola, per art de màgia, sinó per una activitat continuada a l’aula que requereix un esforç constant i per tant necessita d’una forta voluntat ...
  • Mallart Solaz, Albert (2018-02-14)
    Els problemes són un mitjà per posar l’èmfasi en els alumnes, en els seus processos de pensament i en els mètodes inquisitius; una eina per formar subjectes amb capacitat autònoma de resoldre problemes, crítics i reflexius, ...
  • Sánchez Ariño, Sílvia; Calbó, Muntsa; Cañabate Ortiz, Dolors (2018-02-14)
    L’estudi que s’ha dut a terme vol descriure com s’integra i desenvolupa el treball del moviment i la dansa a les sessions d’educació musical de 19 escoles d’educació infantil i primària a partir de les observacions i ...
  • Ortega Larrea, Ana (2018-02-14)
    Quienes nos dedicamos a formar a futuros profesores a traves de la literatura, nos encontramos con el reto cada vez mas urgente de invitar a nuestros alumnos a revisar convenciones culturales sobre genero y raza. Algunas ...
  • Gandulfo de Granato, María Azucena; Lentinello, Claudia (2018-02-14)
    El objetivo fundamental de este proyecto consiste en mejorar la eficacia del acto de aprender sobre la base de mejorar la eficacia del acto de enseñar, aplicando estrategias didácticas que permitan a los alumnos explorar ...
  • Palau Pellicer, Paloma (2018-02-14)
    Las competencias que plantea el Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) con las nuevas propuestas docentes, contemplan la formación del alumnado de una manera integral. Las titulaciones han sido replanteadas en función ...

Search


Browse