Gravació en àudio de la classe del 26 d'octubre de 2011 de l'assignatura de 1r: Fonaments físics de l' enginyeria dins el Grau Enginyeria d' Edifiació
Gravació en àudio de la classe del 26 d'octubre de 2011 de l'assignatura de 1r: Fonaments físics de l' enginyeria dins el Grau Enginyeria d' Edifiació
Gravació en àudio de la classe del 2 de novembre de 2011 de l'assignatura de 1r: Fonaments físics de l' enginyeria dins el Grau Enginyeria d' Edifiació
Gravació en àudio de la classe del 2 de novembre de 2011 de l'assignatura de 1r: Fonaments físics de l' enginyeria dins el Grau Enginyeria d' Edifiació
Aquesta comunicació presenta l’activitat anomenada 'classe de problemes alternativa', basada en principis d’aprenentatge cooperatiu i d’aprenentatge actiu per part de l’alumne. De manera que, per un costat es detallen els ...
Aquesta comunicació presenta l’activitat anomenada 'classe de problemes alternativa', basada en principis d’aprenentatge cooperatiu i d’aprenentatge actiu per part de l’alumne. De manera que, per un costat es detallen els ...
Ensenyar a participar és instruir els futurs professionals a viure amb una visió crítica sobre el món i a pensar en la feina de l’arquitecte no solament des del punt de vista de la tekne sinó també des del punt de vista ...
García Campos, Rafael; Casadesús Fa, Martí(2018-02-13)
Acte de clausura del IV Congrés Internacional UNIVEST 2013, a càrrec de Rafael García, director de l' ICE de la UdG i de Martí Casadesús, vicerector de qualitat docent
Climántica surge en el curso 2006-2007 como un proyecto educativo susceptible de contextualizarse en diferentes realidades educativas y con potencial de estructurar todas las problemáticas ambientales bajo la óptica del ...
Acte de cloenda del III Congrés Internacional Univest, enguany dedicat a 'L'autogestió de l'aprenentatge, a càrrec de Frances Feliu, Vicerector de Política Acadèmica, i Pepita Perich, del Consell Social
L’estudi es realitza durant tres cursos acadèmics (2008-2011) amb una mostra de 480 estudiants que han cursat l’assignatura de primer curs d’Anatomofisiologia en la Facultat d’ Infermeria de la Universitat de Girona. Així ...
Comentaris i rèplica a la conferència del Dr. Anastasio Ovejero (Utilidad del aprendizaje cooperativo/colaborativo en el ámbito universitario), a càrrec de Gregorio Rodríguez Gómez de la Universidad de Cádiz
El Colaboratorio LPCI es un meta-proyecto de innovación docente en el que han participado colaborativamente más de 80 personas (entre alumnos de los 3 ciclos, catedráticos, titulares, contratados doctores, ayudantes doctores, ...
João Gregório, Maria; Ribeiro, Sandra; Graça, Pedro(2018-02-14)
This paper describe and analyse the impact of an educational approach based on collaborative learning regarding a critical analyse of the new Portuguese Food and Nutrition Action Plan (PFNAP), into the students enrolled ...
The Speech-Language Pathology (SLP) Degree at the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) involves a significant heterogeneity among students and professors. The objective of the present project is to explore how a ...
En aquesta experiència de col•laboració s'han combinat les capacitats i necessitats d'alumnes de dos titulacions ben diferents (informàtica i educació infantil). Amb l'objectiu de dissenyar e implementar una serie de pàgines ...
La implantació del pla Bolonya ha promogut un canvi metodològic que afavoreix el desenvolupament de competències amb la finalitat d'oferir una formació integral als estudiants. En aquest sentit, una de les competències que ...
Conferència a càrrec de Jordi Salvador, alpinista experimentat i directiu amb més de 40 anys de carrera professional, que explica, a través d’històries de muntanya i experiències personals, com cada una d’aquestes habilitats ...
Course about how to prepare an academic paper. The course is structured in 7 training modules that correspond to the steps that must be taken into account to prepare the Treball Final de Grau (TFG) or Master (TFM) successfully. ...