Exploració per autor "Zamora Cervantes, Alberto"

Exploració per autor "Zamora Cervantes, Alberto"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Quesada Sabaté, Miquel; Cordón Granados, Ferran; Col de Tuero, Gabriel; Subirats Bayego, Enric; Torrent Goñi, Silvia; Zamora Cervantes, Alberto (2018-02-14)
    Experiència d'aplicació de la metodologia de l'aprenentatge basat en problemes (ABP) en l'ensenyament de la semiologia mèdica en alumnes de segon de medicina
  • Cordón i Granados, Ferran; Zamora Cervantes, Alberto; Toran Monserrat, Pere; Balló Peña, Elisabet; Quesada Sabaté, Miquel; Grau Martín, Armand; Castro i Guardiola, Antoni; Cerezo Goyeneche, Carlos; Torrent Goñi, Silvia; Vargas Vila, Susanna; Carrión Ribas, Carme; Galí Pla, Bibiana; Vilert Garrofa, Esther; Subirats Bayego, Enric; Coll de Tuero, Gabriel; Muñoz Ortiz, Laura (2019-11-21)
    Comunicarse con el paciente en la práctica clínica hace referencia a la forma en que el médico y el paciente se relacionan mediante el lenguaje verbal y no verbal con el objeto de alcanzar una comprensión compartida de ...
  • Cordón Granados, Ferran; Zamora Cervantes, Alberto; Toran Monserrat, Pere; Balló Peña, Elisabet; Quesada Sabaté, Miquel; Grau Martín, Armand; Castro i Guardiola, Antoni; Cerezo Goyeneche, Carlos; Torrent Goñi, Silvia; Vargas Vila, Susanna; Carrión Ribas, Carme; Galí Pla, Bibiana; Vilert Garrofa, Esther; Subirats Bayego, Enric; Coll de Tuero, Gabriel; Muñoz Ortiz, Laura (2018-02-14)
    Comunicarse con el paciente en la práctica clínica hace referencia a la forma en que el médico y el paciente se relacionan mediante el lenguaje verbal y no verbal con el objeto de alcanzar una comprensión compartida de ...
  • Barnosell, Genís; Acebo Peña, Esteve del; Torre Yugueros, Florencio de la; Geis i Carreras, Gemma; Poch Garcia, Jordi; Saurina, Carme; Zamora Cervantes, Alberto (2018-02-14)
    Es plantegen els nous objectius ide la Xarxa d'innovació docent sobre TIC i docència i es detallen els primers passos realitzats per la Xarxa al llarg del curs 2011-2012