Exploració Metodologia per tema "Students -- Attitudes"

Exploració Metodologia per tema "Students -- Attitudes"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Méndez Lois, María José; Sanjuán Roca, María Del Mar (2018-02-14)
    Nuestro propósito es explorar el aprendizaje autónomo del alumnado de Educación Superior y argumentar como este método de trabajo debe ser incorporado a las nuevas metodologías didácticas del profesorado a fin de contribuir ...
  • Boto Álvarez Alejandra (2018-02-14)
    A partir del ejemplo de las asociaciones de estudiantes de Derecho de la Universidad Laval en Québec (Canadá), se pretende reflexionar sobre las virtudes didácticas de algunas de las actividades que estas asociaciones ...
  • Rovira Riera, Carme; Sabaté Cervelló, Ingrid (2018-02-14)
    Hi ha dos tipus d'interrogants que ens plantegem en aquesta presentació: En primer lloc exposem un seguit de realitats que afecten directament al disseny de la nostra assignatura: els professors assumim habilitats apreses ...
  • Boschma, Jeroen (2018-02-14)
    Imaginem-nos que volem vendre alguna cosa a un jove: un producte, una idea o potser unes pràctiques a la nostra empresa. Com ho faríeu? Quins mètodes podríeu fer servir? Ho faríeu de la mateixa manera que ho heu fet sempre? ...
  • Missiacos Cárdenas, Sonia Alejandra; Bonil Gargallo, Josep (2018-02-14)
    Esta investigación tuvo como objetivo identificar los procesos de cambio que se producen en el alumnado, en una salida a terreno de dos días. Para ello, se realizo un seguimiento de observación no participante, a dos curso ...
  • Branda, Luis Alberto (2018-02-14)
    L'autor s'ha basat, en part, en el que descriuen Gerald Grow i Philip Candy en el seu llibre Self-direction for lifelong learning, un llibre que si bé es va publicar fa vint anys, encara es pot considerar un referent per ...
  • Fàbregas i Alcaire, Martí; Villaescusa Gil, Isabel; Doblado Pedrosa, Miguel Angel; Velayos Solé, Joaquim; Gispert i Negrell, Maria Assumpta; Xargayó Bassets, Josep; Serarols i Font, Joan Lluís; García Campos, Rafael; Mancebo Fernández, Núria (2018-02-14)
    Partint de que els alumnes que arriben a l'EPS ja han assolit la decisió prèvia de seguir estudis tècnics, i després del primer semestre d'haver iniciat els seus estudis, els proposem una reflexió sobre els seus estudis i ...
  • Burgos Risco, Alfonso; Mayor Iborra, José (2018-02-14)
    La esencia de la filosofía académica abanderada por el Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) se fundamenta en el trabajo personal del estudiante guiado por el docente investigador con el objetivo de cimentar la ...
  • Colomer, Jordi; Casellas Codina, Rosa M.; Vila i Portella, Xavier; Rodríguez, Montse; Serra Carol, Teresa; Roldán Borassi, María Inés; Puig, Teresa (2018-02-14)
    L'EEES situa en el centre del procés d'ensenyament-aprenentatge l'estudiant actiu i autònom i destaca el paper fonamental del professor com a guia. Per aquest motiu és fonamental tenir informació sobre què saben i com ...
  • Camats, Ramon; Flores i Alarcia, Òscar; Arco Bravo, Isabel del; Alaminos Fernández, Francesc; Blázquez, Josep; Segura, Joan (2018-02-14)
    El treball parteix d'una enquesta realitzada a tots els estudiants de primer de grau de la Universitat de Lleida en finalitzar el Programa d'Acollida que aquesta institució ofereix. Els objectius de l'enquesta són avaluar ...

Cerca


Explora