Exploració Metodologia per tema "Reading"

Exploració Metodologia per tema "Reading"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Costa e Sousa, Otilia da; Bouza da Costa, Carmen (2018-02-14)
    Con el objetivo de mejorar las enseñanzas/aprendizajes de la lengua, fue creado el programa de formación de profesores (despacho 546-2007). La cuestión central es comprender cómo cambiar las prácticas en clase de manera ...
  • Cerda Toledo, Maribel de la; Martín García, Xus; Puig Rovira, Josep M. (2018-02-14)
    Amics i amigues de lectura és una experiència d’aprenentatge servei en la que alumnes de l’assignatura de Teoria de l’Educació de les Facultats de Pedagogia i Formació del Professorat de la Universitat de Barcelona ajuden ...
  • Grabuleda Teixidor, Carles (2018-02-14)
    Volem constatar com, en la nostra realitat quotidiana, sovint tenim poc en compte les necessitats de comprensió dels alumnes quan elaborem textos didàctics. Si no pensem en adequar el vocabulari ni la complexitat gramatical ...
  • Fons, Montserrat; Buisán, Carmen (2018-02-14)
    Caracterizar la práctica docente es un paso fundamental para dilucidar su posible influencia frente a las competencias iniciales del alumnado. El objetivo de conocer lo que los docentes “dicen que hacen” cuando enseñan a ...
  • Ronveaux, Christophe; Nicastro, Nadège (2018-02-14)
    Cette contribution vise à décrire et comprendre les conditions d’un enseignement de la lecture par la médiation d’une entrée «par effraction» dans un texte de fiction, réticent, combinant divers ordres sémiotiques (verbal ...
  • Dupuy, Catherine (2018-02-14)
    Comment penser la tâche générale prescrite par les programmes français de l’école élémentaire de faire lire des textes de littérature de jeunesse au cycle 3? Cette question peut paraître superflue aux yeux du prescripteur ...

Cerca


Explora