Browsing Metodologia by Title

Browsing Metodologia by Title

Sort by: Order: Results:

  • Berrocal Arevalo, Maria; Freixenet i Bosch, Jordi; Muntaner Perich, Eduard; Riu, Cristina; Puig, Clara; Mena, David; Lladó, Laura; Marian, Marius; Pirvu, Delia; Cioaca, Norica; Veliscu, Adrian; Antonopoulos, Nikolaos; Skantzouraki, Maria; Diavadianaki, Elina; Kyriakaki, Sofia; Paschalidou, Marianna; Diamantis Balaskas, Kostas; Diamantis, Anastasia (2024-02-21)
    The Talent Maker Guide is addressed to teachers, particularly pursuing to help multicultural school teachers. Nonetheless, considering that the activities might also take place at home, it includes some hints and indicators ...
  • Berrocal Arevalo, Maria; Freixenet i Bosch, Jordi; Muntaner Perich, Eduard; Riu, Cristina; Puig, Clara; Mena, David; Lladó, Laura; Marian, Marius; Pirvu, Delia; Cioaca, Norica; Veliscu, Adrian; Antonopoulos, Nikolaos; Skantzouraki, Maria; Diavadianaki, Elina; Kyriakaki, Sofia; Paschalidou, Marianna; Diamantis Balaskas, Kostas; Diamantis, Anastasia (2024-02-21)
    The Talent Maker Guide is addressed to teachers, particularly pursuing to help multicultural school teachers. Nonetheless, considering that the activities might also take place at home, it includes some hints and indicators ...
  • Berrocal Arevalo, Maria; Freixenet i Bosch, Jordi; Muntaner Perich, Eduard; Riu, Cristina; Puig, Clara; Mena, David; Lladó, Laura; Marian, Marius; Pirvu, Delia; Cioaca, Norica; Veliscu, Adrian; Antonopoulos, Nikolaos; Skantzouraki, Maria; Diavadianaki, Elina; Kyriakaki, Sofia; Paschalidou, Marianna; Diamantis Balaskas, Kostas; Diamantis, Anastasia (2024-02-21)
    The Talent Maker Guide is addressed to teachers, particularly pursuing to help multicultural school teachers. Nonetheless, considering that the activities might also take place at home, it includes some hints and indicators ...
  • Andreu Barrachina, Llorenç; Sanz Torrent, Mònica (2018-02-14)
    Aquest treball es centra en descriure i explicar la realització d'un Taller d'iniciació al treball cooperatiu de l'assignatura Fonaments de Cognició Humana. Aquesta assignatura té assignada la competència de treball en ...
  • Suárez Muñoz, Ángel; Godoy Merino, M. José (2018-02-14)
    El último nivel de concreción del currículum educativo, plasmado después en las denominadas Programaciones Didácticas o Unidades Didácticas, es el que tiene mayor repercusión en el proceso enseñanza / aprendizaje, porque ...
  • Universitat de Girona. Escola Universitària d'Infermeria (2018-02-13)
    Resum dels tallers pràctics de la jornada: Simulació d'alta fidelitat i debreiefing (SimMan), Simulació amb maniquins (Nursing Anne) i RCP guiada per un maniquí (Resusci Anne Skillstation). Imatges del simulacre final amb ...
  • Montoro Moreno, Lino; Vila Portella, Xavier; Bech Serrat, Josep Maria; Medina Moya, José Luis; Trenchs, Manel (2018-02-13)
    Presentació de 4 propostes d'experiències de classe invertida elaborades pels diferents grups dels tallers de la jornada "Capgirem la classe? Jornada sobre l'enfocament de classe inversa", comentades per José Luis Medina. ...
  • Sanmartí, Neus; Chic Pañart, Ferran; Bota Oliveras, Cristina; Estaña Viver, Lluís (2018-02-13)
    Taula d'experiències pràctiques sobre l'avaluació entesa com a procés, coordinada i moderada per Neus Sanmartí de la Universitat Autònoma de Barcelona. Intervenen: Ferran Chic, de l'Institut Montilivi de Girona; Cristina ...
  • Juanola Tornabells, Mercè; Ibàñez Figuera, Jordi; Pairó Parramon, Dolors (2018-02-13)
    Taula d'experiències pràctiques sobre avaluacions externes i escola inclusiva, coordinada i moderada per Toni Sans de l' ICE de la Universitat de Barcelona. Intervenen: Mercè Juanola, Inspecció Serveis Territorials Girona; ...
  • Trilla, Jaume; Corzo Toral, José Luís (2018-02-14)
    Debat i reflexió a càrrec de Jaume Trilla i José Luís Corzo, sobre la cultura religiosa, la informació religiosa i l'ensenyament de les religions, pensant en una educació integral i alhora en un currículum democràtic
  • Guardans, Teresa; Nomen Recio, Jordi; Ylla Janer, Lluís (2018-02-14)
    Debat i reflexió sobre la diversitat religiosa a l'escola a càrrec de Teresa Guardans, del Centre d'Estudi de les Tradicions de Saviesa (CETR), Jordi Nomen, de l'Escola Sadako i Lluís Ylla, de la Fundació Jesuïtes Educació
  • Giménez i Font, Xavier; Arco Bravo, Isabel del; Flores Alarcia, Óscar; Waddington, Julie (2018-02-13)
    Presentació de 3 experiències de classe invertida a càrrec de diferents docents: Xavier Giménez (UB) presenta SABEM (Supervisió de l'Autoaprenentatge Bàsic a través d'Exercicis i Metacognició), Isabel del Arco i Òscar ...
  • Mundet i Cerdan, Lluís; Esteban Paredes, Lourdes; Baztan, Joan; Avellaneda Noguera, Olga; Pericay Albertí, Martí; Fortià i Rius, Eva (2018-02-13)
    Taula rodona sobre el tema "La formació contínua" amb membres del SOC, Escola de Gestió Empresarial, CCOO, FOEG, PIMEC i UGT, moderats per Lluís Mundet, director de l'Escola Universitària de Turisme
  • Ripoll, Oriol; Gonzalo, Jan; Cornellà i Canals, Pere (2018-02-13)
    Taula rodona amb la participació d'Oriol Ripoll, especialista en jocs i professor de l'Escola de Noves Tecnologies Interactives de la Universitat de Barcelona, Jan Gonzalo, professor del Departament dels Estudis de Comunicació ...
  • Padrós, Carlos (2018-02-14)
    One of the major challenges for the teaching process is to give a course of a given discipline away from the boundaries of your own Faculty. This is the case with teaching Law to Laymen. In 2000 UAB created new studies in ...
  • Rivero, Carles; Chafer, Eugeni (2018-02-13)
    Presentació dels productes de l' empresa 'Audiovisuales Data' relacionats amb la docència i en concret d'una pissarra digital a càrrec de Carles Rivero i Eugeni Chafer
  • Méndez Casanova, Elba María; Vázquez Vincent, Marisol; Mastachi Pérez, Marcela; Arciga Solorio, Irene; Pacheco Tlalmis, Luis Felipe (2018-02-14)
    A partir del siglo XXI, los teléfonos móviles han adquirido funcionalidades que van más allá de llamar o enviar mensajes de texto, estos se han unificado con distintos dispositivos lo cual permite realizar una multitud de ...
  • Londoño Ciro, Alba Nelly; Castaño Restrepo, Gloria María; Cortés Zuluaga, Flor María; Giraldo Jiménez, Nora Estela (2018-02-14)
    Tejiendo Imaginarios es el resultado de la unión de las vivencias en el área de educación artística de 5 docentes que, un día del año 2000, deciden darle nombre a las rutas de la enseñanza utilizadas hasta ese momento. Las ...
  • Noguerol, Artur (2018-02-13)
  • Noguerol, Artur (2018-02-13)

Search


Browse