Exploració Metodologia per títol

Exploració Metodologia per títol

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Roura Planas, Sergi (2018-02-14)
    The following contribution pretends to cope with the demands of a globalised, post-modern environment through the design and implementation of an online international project where an SNS is used in order to join English ...
  • Giral, Eugeni; Ginesta Portet, Xavier; Puigsech Farràs, Josep; Camps Miró, Teresa (2018-02-14)
    En motiu dels setanta anys del final de la Guerra Civil espanyola, “la retirada” i els camps d’internament a França, el Grup d’Estudis de Comunicació i Política (GECP) de la Universitat Autònoma de Barcelona va tenir la ...
  • Hernández, Ana Beatriz; Cascón Pereira, Rosalía; Gorjup, María Tatiana (2018-02-14)
    Este estudio pretende analizar la eficacia de los juegos de negocio en función de las competencias adquiridas por los participantes en el juego y de la utilidad del instructor en el proceso de aprendizaje. El juego de ...
  • Subirana Iborra, Moisès; Núñez Arróniz, Maria (2018-02-14)
    STEPestudiants és un programa oficial de la UPC que té per objectiu l'impuls i el foment de la Sostenibilitat i el Compromís Social a la universitat. Per fer-ho facilita processos participatius amb tota la comunitat ...
  • Mancebo Fernández, Núria; Bikfalvi, Andrea; Llach Pagès, Josep; Marquès i Gou, Pilar (2018-02-14)
    There is a body of literature that suggests that student self-assessment is a main goal in higher education (Boud et al., 1995; Tan, 2008); moreover new forms of work organization require a high level of skills and ...
  • Burns, Robbie; Murphy, Anne; O'Donnell, Hugh (2018-02-14)
    The genesis of this innovation lies in the commitment of a national Irish business enterprise to the professional development of its staff in general, and to the enhancement of its Information Technologies (IT) staff ...
  • Berrocal Arevalo, Maria; Freixenet i Bosch, Jordi; Muntaner Perich, Eduard; Riu, Cristina; Puig, Clara; Mena, David; Lladó, Laura; Marian, Marius; Pirvu, Delia; Cioaca, Norica; Veliscu, Adrian; Antonopoulos, Nikolaos; Skantzouraki, Maria; Diavadianaki, Elina; Kyriakaki, Sofia; Paschalidou, Marianna; Diamantis Balaskas, Kostas; Diamantis, Anastasia (2024-02-21)
    The Talent Maker Guide is addressed to teachers, particularly pursuing to help multicultural school teachers. Nonetheless, considering that the activities might also take place at home, it includes some hints and indicators ...
  • Berrocal Arevalo, Maria; Freixenet i Bosch, Jordi; Muntaner Perich, Eduard; Riu, Cristina; Puig, Clara; Mena, David; Lladó, Laura; Marian, Marius; Pirvu, Delia; Cioaca, Norica; Veliscu, Adrian; Antonopoulos, Nikolaos; Skantzouraki, Maria; Diavadianaki, Elina; Kyriakaki, Sofia; Paschalidou, Marianna; Diamantis Balaskas, Kostas; Diamantis, Anastasia (2024-02-21)
    The Talent Maker Guide is addressed to teachers, particularly pursuing to help multicultural school teachers. Nonetheless, considering that the activities might also take place at home, it includes some hints and indicators ...
  • Berrocal Arevalo, Maria; Freixenet i Bosch, Jordi; Muntaner Perich, Eduard; Riu, Cristina; Puig, Clara; Mena, David; Lladó, Laura; Marian, Marius; Pirvu, Delia; Cioaca, Norica; Veliscu, Adrian; Antonopoulos, Nikolaos; Skantzouraki, Maria; Diavadianaki, Elina; Kyriakaki, Sofia; Paschalidou, Marianna; Diamantis Balaskas, Kostas; Diamantis, Anastasia (2024-02-21)
    The Talent Maker Guide is addressed to teachers, particularly pursuing to help multicultural school teachers. Nonetheless, considering that the activities might also take place at home, it includes some hints and indicators ...
  • Andreu Barrachina, Llorenç; Sanz Torrent, Mònica (2018-02-14)
    Aquest treball es centra en descriure i explicar la realització d'un Taller d'iniciació al treball cooperatiu de l'assignatura Fonaments de Cognició Humana. Aquesta assignatura té assignada la competència de treball en ...
  • Suárez Muñoz, Ángel; Godoy Merino, M. José (2018-02-14)
    El último nivel de concreción del currículum educativo, plasmado después en las denominadas Programaciones Didácticas o Unidades Didácticas, es el que tiene mayor repercusión en el proceso enseñanza / aprendizaje, porque ...
  • Universitat de Girona. Escola Universitària d'Infermeria (2018-02-13)
    Resum dels tallers pràctics de la jornada: Simulació d'alta fidelitat i debreiefing (SimMan), Simulació amb maniquins (Nursing Anne) i RCP guiada per un maniquí (Resusci Anne Skillstation). Imatges del simulacre final amb ...
  • Montoro Moreno, Lino; Vila Portella, Xavier; Bech Serrat, Josep Maria; Medina Moya, José Luis; Trenchs, Manel (2018-02-13)
    Presentació de 4 propostes d'experiències de classe invertida elaborades pels diferents grups dels tallers de la jornada "Capgirem la classe? Jornada sobre l'enfocament de classe inversa", comentades per José Luis Medina. ...
  • Sanmartí, Neus; Chic Pañart, Ferran; Bota Oliveras, Cristina; Estaña Viver, Lluís (2018-02-13)
    Taula d'experiències pràctiques sobre l'avaluació entesa com a procés, coordinada i moderada per Neus Sanmartí de la Universitat Autònoma de Barcelona. Intervenen: Ferran Chic, de l'Institut Montilivi de Girona; Cristina ...
  • Juanola Tornabells, Mercè; Ibàñez Figuera, Jordi; Pairó Parramon, Dolors (2018-02-13)
    Taula d'experiències pràctiques sobre avaluacions externes i escola inclusiva, coordinada i moderada per Toni Sans de l' ICE de la Universitat de Barcelona. Intervenen: Mercè Juanola, Inspecció Serveis Territorials Girona; ...
  • Trilla, Jaume; Corzo Toral, José Luís (2018-02-14)
    Debat i reflexió a càrrec de Jaume Trilla i José Luís Corzo, sobre la cultura religiosa, la informació religiosa i l'ensenyament de les religions, pensant en una educació integral i alhora en un currículum democràtic
  • Guardans, Teresa; Nomen Recio, Jordi; Ylla Janer, Lluís (2018-02-14)
    Debat i reflexió sobre la diversitat religiosa a l'escola a càrrec de Teresa Guardans, del Centre d'Estudi de les Tradicions de Saviesa (CETR), Jordi Nomen, de l'Escola Sadako i Lluís Ylla, de la Fundació Jesuïtes Educació
  • Giménez i Font, Xavier; Arco Bravo, Isabel del; Flores Alarcia, Óscar; Waddington, Julie (2018-02-13)
    Presentació de 3 experiències de classe invertida a càrrec de diferents docents: Xavier Giménez (UB) presenta SABEM (Supervisió de l'Autoaprenentatge Bàsic a través d'Exercicis i Metacognició), Isabel del Arco i Òscar ...
  • Mundet i Cerdan, Lluís; Esteban Paredes, Lourdes; Baztan, Joan; Avellaneda Noguera, Olga; Pericay Albertí, Martí; Fortià i Rius, Eva (2018-02-13)
    Taula rodona sobre el tema "La formació contínua" amb membres del SOC, Escola de Gestió Empresarial, CCOO, FOEG, PIMEC i UGT, moderats per Lluís Mundet, director de l'Escola Universitària de Turisme
  • Ripoll, Oriol; Gonzalo, Jan; Cornellà i Canals, Pere (2018-02-13)
    Taula rodona amb la participació d'Oriol Ripoll, especialista en jocs i professor de l'Escola de Noves Tecnologies Interactives de la Universitat de Barcelona, Jan Gonzalo, professor del Departament dels Estudis de Comunicació ...

Cerca


Explora