Méndez Lois, María José; Sanjuán Roca, María Del Mar(2018-02-14)
Nuestro propósito es explorar el aprendizaje autónomo del alumnado de Educación Superior y argumentar como este método de trabajo debe ser incorporado a las nuevas metodologías didácticas del profesorado a fin de contribuir ...
Montes Guidux, Miriam; Pinya Medina, Carme; Rossello Ramon, Maria Rosa; Pomar Fiol, Maria Isabel(2018-02-14)
La finalitat de l’experiència és oferir un recurs multimèdia, una webquest, per a l’alumnat dels estudis de Grau de Mestre en Educació Primària, per tal que aprenguin una forma més de realitzar planificacions didàctiques ...
La comunicación se centra en la importancia de la planificación de la docencia, en concreto en la coordinación de las metodologías docentes para el desarrollo de las competencias objetivo en tres materias diferentes del ...
Font-Mayolas, Sílvia; Gómez Lima, Ana Belén; Planes Pedra, Montserrat; Gras Pérez, María Eugenia(2018-02-14)
En aquest estudi es presenta un instrument d'avaluació d'un mòdul docent de màster universitari en forma d'autoinforme a respondre pels estudiants. Aquest qüestionari consta de preguntes de format tancat i obert i cerca ...
García Quero, Fernando J.; Sanchez Domínguez, María Ángeles; Jiménez Rubio, Dolores; Rodríguez Mártín, Jose Antonio(2018-02-14)
Presentamos una experiencia basada en el método de encuestas para la de detección de las dificultades que se encuentran los estudiantes de 1º de Grado en el proceso de aprendizaje. Este método posibilita un feedback entre ...
Hi ha dos tipus d'interrogants que ens plantegem en aquesta presentació:
En primer lloc exposem un seguit de realitats que afecten directament al disseny de la nostra assignatura: els professors assumim habilitats apreses ...
El Pràcticum en Infermeria representa un total del 32% dels crèdits de la titulació. Aquest espai formatiu precisa d'una atenció especial pel fet de ser on l'estudiant on s'han d'integrar l'assoliment de les seves ...
Forés i Miravalles, Anna; Novella Cámara, Ana M.; Bellver Serrano, Elena; Miquel Almirall, Miquel; Montero De Gea, Carlos; Pérez Escoda, Núria(2018-02-14)
Creure en els estudiants és confiar amb les seves possibilitats i des d'aquesta premissa qualsevol espurna d'oportunitat de fer, reflexionar o viure és benvinguda. El practicum d'educació social està dissenyat per a que ...
El Colaboratorio LPCI es un meta-proyecto de innovación docente en el que han participado colaborativamente más de 80 personas (entre alumnos de los 3 ciclos, catedráticos, titulares, contratados doctores, ayudantes doctores, ...
L'EEES aposta per la preparació de l'alumnat per al mercat de treball i l'objectiu com el desenvolupament personal sembla desaparèixer a favor de l'estructuració de l'ensenyament segons continguts del món de treball. Aquesta ...