Mostra de les experiències d’aprenentatge durant el desenvolupament de les possibilitats d’expansió de l’art a través de l’analogia entre les característiques plàstiques de diferents produccions artístiques o mitjançant ...
Analitza les diferents tipologies d’expansió de la línia en format DIN A5 que és capaç de realitzar l'alumnat en relació a una sèrie donada d'adjectius propis de la terminologia de les arts plàstiques i altres que no són ...
Analitza les diferents tipologies d’expansió de la línia en format DIN A5 que és capaç de realitzar l'alumnat en relació a una sèrie donada d'adjectius propis de la terminologia de les arts plàstiques i altres que no són ...
Analitza les diferents tipologies d’expansió de la línia en format DIN A5 que és capaç de realitzar l'alumnat en relació a una sèrie donada d'adjectius propis de la terminologia de les arts plàstiques i altres que no són ...
Analitza les diferents tipologies d’expansió de la línia en format DIN A5 que és capaç de realitzar l'alumnat en relació a una sèrie donada d'adjectius propis de la terminologia de les arts plàstiques i altres que no són ...
Analitza les diferents tipologies d’expansió de la línia en format DIN A5 que és capaç de realitzar l'alumnat en relació a una sèrie donada d'adjectius propis de la terminologia de les arts plàstiques i altres que no són ...
Introducción histórica a las herramientas tecnológicas y la robótica como desarrollos actuales en la producción artística para la Asignatura de Arts Mediales (UB). Cod. 363416
Introducción histórica a las herramientas tecnológicas y la robótica como desarrollos actuales en la producción artística para la Asignatura de Arts Medials (UB) Cod. 363416
Introducción histórica a las herramientas tecnológicas y la robótica como desarrollos actuales en la producción artística para la Asignatura de Arts Medials (UB) Cod. 363416
Aquesta activitat docent ha estat possible gràcies al suport i autorització d'ús expositiu de la Sra. Maria Manadé, responsable de la Biblioteca de Belles Arts, i del seu equip.