Exploració Universitat Autònoma de Barcelona per tema "Treball en grup"

Exploració Universitat Autònoma de Barcelona per tema "Treball en grup"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Díaz Vicario, Anna; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta, col.; Muñoz Moreno, José Luis, col.; Rodríguez Gómez, David, col.; Álvarez Valdivia, Ibis, col.; Arnau Sabatés, Laura, col.; Castro Ceacero, Diego, col; Duran Bellonch, Maria del Mar, col.; Mercader Juan, Cristina, col.; Salat Llorente, Esther, col.; Suárez Rivarola, Cecilia Inés, col.; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-13)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d’avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d’acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta, col.; Muñoz Moreno, José Luis, col.; Rodríguez Gómez, David, col.; Álvarez Valdivia, Ibis, col.; Arnau Sabatés, Laura, col.; Castro Ceacero, Diego, col; Duran Bellonch, Maria del Mar, col.; Mercader Juan, Cristina, col.; Salat Llorente, Esther, col.; Suárez Rivarola, Cecilia Inés, col.; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-14)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d’avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d’acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta, col.; Muñoz Moreno, José Luis, col.; Rodríguez Gómez, David, col.; Álvarez Valdivia, Ibis, col.; Arnau Sabatés, Laura, col.; Castro Ceacero, Diego, col; Duran Bellonch, Maria del Mar, col.; Mercader Juan, Cristina, col.; Salat Llorente, Esther, col.; Suárez Rivarola, Cecilia Inés, col.; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-15)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-18)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-20)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-21)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-22)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta, col.; Muñoz Moreno, José Luis, col.; Rodríguez Gómez, David, col.; Álvarez Valdivia, Ibis, col.; Arnau Sabatés, Laura, col.; Castro Ceacero, Diego, col; Duran Bellonch, Maria del Mar, col.; Mercader Juan, Cristina, col.; Salat Llorente, Esther, col.; Suárez Rivarola, Cecilia Inés, col.; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-12)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d’avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d’acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-04)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-09)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-11)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-12)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-15)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-30)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-12-15)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-02-05)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.

Cerca


Explora