Exploració Universitat Autònoma de Barcelona per autor "Castro Ceacero, Diego"

Exploració Universitat Autònoma de Barcelona per autor "Castro Ceacero, Diego"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Díaz Vicario, Anna; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-18)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-20)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-21)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-22)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-04)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-09)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-11)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-12)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-15)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-30)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-12-15)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-02-05)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo Horrillo, Andy; Duran Bellonch, Maria del Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luis; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader Juan, Cristina (2021-01-09)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luis; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader Juan, Cristina (2022-03-06)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luis; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader Juan, Cristina (2022-04-08)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luis; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader Juan, Cristina (2022-04-10)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luis; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader Juan, Cristina (2022-04-11)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo Horrillo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luis; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader Juan, Cristina (2021-05-21)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo Horrillo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luis; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader Juan, Cristina (2021-05-30)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luis; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader Juan, Cristina (2021-06-09)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.

Cerca


Explora