Exploració Universitat Autònoma de Barcelona per autor "Blanch Gelabert, Sílvia"

Exploració Universitat Autònoma de Barcelona per autor "Blanch Gelabert, Sílvia"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Blanch Gelabert, Sílvia; Franco Puntes, Daniel; Redondo, Òscar; Ronzoni, Myra (2024-05-14)
    Aquesta guia és un instrument pràctic pel PDI de la UAB que vol implementar l'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) en la seva docència. Conté un llistat de punts clau a tenir en compte en les diferents fases del procés, ...
  • Blanch Gelabert, Sílvia; González-Monfort, Neus; Miquel, Ester; Moore de Luca, Emilee; Moriana Garrido, Carlos; Morodo, Andy; Nieva, Carolina; Sanahuja Gavaldà, José María; Santiveri Papiol, Noemí (2024-02-05)
    Aquest decàleg és fruït del treball del grup d'interès d'inclusió de la Facultat de Ciències de l'Educació amb l'objectiu de compartir estratègies d'inclusió a les nostres aules universitàries. Aquest document parteix de ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes Solé, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2016-01-25)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2021-09-26)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2022-03-06)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2022-03-13)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2021-07-04)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2021-06-16)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2022-03-20)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2022-03-27)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2022-04-03)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2022-04-10)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2022-04-17)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2024-02-05)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • París Romia, Gemma; Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-06-20)
    Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes ...
  • París Romia, Gemma; Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-06-18)
    Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes ...
  • París Romia, Gemma; Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2024-02-05)
    Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes ...
  • París Romia, Gemma; Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-06-20)
    Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover ...
  • París Romia, Gemma; Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-06-18)
    Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover ...
  • París Romia, Gemma; Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2024-02-05)
    Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover ...

Cerca


Explora