Exploració INNOVADOC (Documents d'Innovació Docent) per tema "Metodologies actives i TIC"

Exploració INNOVADOC (Documents d'Innovació Docent) per tema "Metodologies actives i TIC"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Colén, M. Teresa; Sancho i Planas, Marta; Villalonga Vadell, Rosa María (2021-07-29)
    El dossier d’aprenentatge és un dels instruments que s’ha mostrat especialment idoni per organitzar i fomentar el procés formatiu autònom de l’estudiant universitari, ja que, per una banda, esdevé un element que estructura ...
  • Colén, M. Teresa (2021-07-29)
    El dossier d’aprenentatge és un dels instruments que s’ha mostrat especialment idoni per organitzar i fomentar el procés formatiu autònom de l’estudiant universitari, ja que, per una banda, esdevé un element que estructura ...
  • Sancho i Planas, Marta (2021-07-29)
    Entrevista amb la Dra. Sancho sobre la seva experiència d'ús del dossier d'aprenentatge al Grau d'Arqueologia.
  • Font Ribas, Antoni; Ramírez i Sunyer, Josep Ignasi (2021-07-29)
    L’aprenentatge basat en problemes (ABP). 1. En què consisteix l’ABP?. 2. Les fases del treball amb l’ABP . 3. El problema. 4. El tutor. 5. L’avaluació . 6. L’ABP en grups grans. 7. Avantatges i limitacions de l’ABP. ...
  • Font Ribas, Antoni (2021-07-29)
    L’aprenentatge basat en problemes (ABP) és una estratègia metodològica mitjançant la qual els estudiants construeixen el seu coneixement sobre problemes de la vida real. Per tant, la missió primera i principal de l'ABP ha ...
  • Font Ribas, Antoni (2021-07-29)
    La necessitat d’haver d’impartir un curs sobre règim jurídic del mercat en uns estudis de nova implantació a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials ens va fer reflexionar sobre la relació que hi hauria d’haver ...
  • Bueno Guerra, Nereida; Maestre, Elena; Serrat Antolí, Núria (2021-07-29)
    Aquesta píndola tracta, bàsicament, sobre el joc. El joc com a eina docent, com a font d’estratègies formatives a aplicar a l’aula universitària. I ho fa des d’un punt de vista doble: d’una banda, introduint diferents bases ...
  • Serrat Antolí, Núria (2021-07-29)
    Aquesta píndola tracta, bàsicament, sobre el joc. El joc com a eina docent, com a font d’estratègies formatives a aplicar a l’aula universitària. Com qualsevol altra metodologia docent, la gamificació es fonamenta en una ...
  • Maestre, Elena; Bueno Guerra, Nereida (2021-07-29)
    Les assignatures de Bioquímica i Nutrició, dins del grau d’Infermeria i d’Etologia, i Evolució de la Conducta, dins del grau de Psicologia, són assignatures troncals bàsiques teòriques que han introduït el joc com a part ...
  • Espel Masferrer, Enric; Giménez i Font, Xavier; Medina, José Luis (Medina Moya) (2021-07-29)
    L'aula inversa (The Flipped Classroom) és un enfocament d'ensenyament universitari la repercussió del qual en la innovació en l'educació superior i el seu potencial per a la millora de l'ensenyament són molt prometedors. ...
  • Medina, José Luis (Medina Moya) (2021-07-29)
    L'aula inversa (The Flipped Classroom) és un enfocament d'ensenyament universitari la repercussió del qual en la innovació en l'educació superior i el seu potencial per a la millora de l'ensenyament són molt prometedors. ...
  • Espel Masferrer, Enric (2021-07-29)
    La motivació inicial va ser voler augmentar l’interès dels alumnes pel tema d’estudi i fer una classe de màster més participativa. L’alumne tindrà més interès a classe i podrà participar més si prèviament ha llegit sobre ...
  • Giménez i Font, Xavier (2021-07-29)
    La transmissió de coneixement, a partir de les explicacions orals del professor, és la forma menys eficient d’aprenentatge, d’acord amb els teòrics d’aquesta branca del coneixement. En aquest sentit, l’aula inversa organitza ...
  • Ramírez i Sunyer, Josep Ignasi (2021-07-29)
    L’objectiu és potenciar el treball continuat de l’alumnat fora de l’aula, però també cal tenir en compte aquesta qüestió a l’hora de dissenyar i programar el curs. Una de les eines creades per aquest objectiu són els ...

Cerca


Explora