Exploració INNOVADOC (Documents d'Innovació Docent) per tema "Joc"

Exploració INNOVADOC (Documents d'Innovació Docent) per tema "Joc"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Bernardo Vilamitjana, Mercè; Presas i Maynegre, Pilar; Bernard Vilamitjana, Daniel; López-Jurado González, María Pilar; Gracia Ramos, Ma. Carmen; Huertas García, Rubén (2021-07-29)
    L’objectiu principal del projecte és la creació d’un joc de pregunta-resposta similar al Trivial Pursuit, però en el qual el contingut de les preguntes és el temari de les assignatures optatives de Gestió de la Qualitat ...
  • Bueno Guerra, Nereida; Maestre, Elena; Serrat Antolí, Núria (2021-07-29)
    Aquesta píndola tracta, bàsicament, sobre el joc. El joc com a eina docent, com a font d’estratègies formatives a aplicar a l’aula universitària. I ho fa des d’un punt de vista doble: d’una banda, introduint diferents bases ...
  • Serrat Antolí, Núria (2021-07-29)
    Aquesta píndola tracta, bàsicament, sobre el joc. El joc com a eina docent, com a font d’estratègies formatives a aplicar a l’aula universitària. Com qualsevol altra metodologia docent, la gamificació es fonamenta en una ...
  • Maestre, Elena; Bueno Guerra, Nereida (2021-07-29)
    Les assignatures de Bioquímica i Nutrició, dins del grau d’Infermeria i d’Etologia, i Evolució de la Conducta, dins del grau de Psicologia, són assignatures troncals bàsiques teòriques que han introduït el joc com a part ...

Cerca


Explora