Exploració per autor "Girona i Brumós, Victòria"

Exploració per autor "Girona i Brumós, Victòria"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Campanera Alsina, Josep Maria; Borrell Hernández, Jordi; Garcia López, Marisa; Girona i Brumós, Victòria; Muñoz Juncosa, Montserrat; Prat Aixelà, Josefa; Entorns i Materials per a l’Aprenentatge (EMA); Grup transversal d’innovació docent sobre Aprenentatge autònom (TRANS.EDU) (2021-08-30)
    El cas en xarxa “Cas pràctic com a fil conductor per a una assignatura instrumental”, forma part del Repositori col•laboratiu de casos reals en l’àmbit educatiu (http://www.ub.edu/casosenxarxa/inici), i ha estat elaborat ...
  • Grup Transversal d'Innovació Docent sobre Aprenentatge Autònom (trans.edu); Abadal, Ernest; Busquets Abió, Montserrat; Girona i Brumós, Victòria; Nonell, Rosa; Parcerisa Aran, Artur; Ortín, Jordi, 1959-; Vallés Segalés, Antoni; Turull i Rubinat, Max (2021-07-29)
    Els membres del grup d’innovació docent Trans.edu vam organitzar una sessió de treball sobre avaluació continuada que tingué lloc el dimarts 20 de novembre de 2012 al matí. En aquesta sessió vam presentar el treball que ...
  • Campanera Alsina, Josep Maria; Bidon-Chanal Badia, Axel; Borrell Hernández, Jordi; Egea Gras, Ma. Antonia; Girona i Brumós, Victòria; García López, María Luisa (2021-07-29)
    L’enteniment dels conceptes nuclears sovint és clau pel procés d’aprenentatge d’una matèria i per l’obertura cap a la resta de conceptes. Un dels conceptes més difícils de comprendre entre els estudiants de Farmàcia és el ...
  • Girona i Brumós, Victòria; Vallés Segalés, Antoni; Abadal, Ernest; Parcerisa Aran, Artur; Busquets Abió, Montserrat; Nonell, Rosa; Ortín, Jordi, 1959-; Turull i Rubinat, Max (2021-07-29)
    Aquest projecte pretén definir estratègies degudament aplicades i contrastades que estimulin i permetin a l’alumnat desenvolupar el seu aprenentatge autònom i està a càrrec del grup Trans.edu que estudia i du a terme ...