Exploració per autor "Colomer, Jordi"

Exploració per autor "Colomer, Jordi"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya; Companyia de dansa Moviment Lantana; Universitat de Girona. Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach (2018-02-14)
    Col·lecció: dos punts; 10
  • Colomer, Jordi; Casellas Codina, Rosa M.; Puig, Teresa; Rodríguez Pizarro, Montserrat; Roldán Borassi, María Inés; Serra Calabuig, Teresa; Vila i Portella, Xavier (2018-02-14)
    En diferents assignatures de primer de grau, s’han planificat activitats d’aprenentatge que tenen com a finalitat fer reflexionar a l’estudiant sobre com aprèn a partir d’un conjunt de preguntes relacionades amb: com es ...
  • Bassachs Birosta, Marcel; Colomer, Jordi; Cañabate Ortiz, Dolors; Serra Putellas, Teresa (2020-03-03)
    Col·lecció: dos punts; 11
  • Colomer, Jordi; Casellas Codina, Rosa M.; Vila i Portella, Xavier; Rodríguez, Montse; Serra Carol, Teresa; Roldán Borassi, María Inés; Puig, Teresa (2018-02-14)
    L'EEES situa en el centre del procés d'ensenyament-aprenentatge l'estudiant actiu i autònom i destaca el paper fonamental del professor com a guia. Per aquest motiu és fonamental tenir informació sobre què saben i com ...
  • Colomer, Jordi; Casadevall, Margarida; Casellas Codina, Rosa M. (2018-02-14)
    En aquest article es presenta el Pla d’Acció Tutorial (PAT) per als alumnes de primer curs dels tres estudis de la Facultat de Ciències de la UdG, Biologia, Química i Ciències Ambientals, implantat en el marc del plans ...
  • Colomer, Jordi; Casellas Codina, Rosa M.; Salvadó Martín, Victòria; Vila i Portella, Xavier; Comas Matas, Joaquim (2018-02-14)
    En aquest article es presenten els objectius, l'estructura i el desenvolupament de diversos programes d'acollida, tutoria i mentoria per als alumnes de primer curs de la Facultat de Ciències (FC) de la Universitat de Girona ...
  • Fernández Peña, Roser; Fullana Noell, Judit; Pallisera, Maria; Pérez Burriel, Marc; Colomer, Jordi (2018-02-14)
    Presentació dels objectius i pla de treball de la Xarxa d'innovació docent sobre aprenentatge reflexiu, basat en el disseny i aplicació del Qüestionari autoinforme de valoració de l'aprenentatge reflexiu