Exploració per tema "Active learning -- Congresses"

Exploració per tema "Active learning -- Congresses"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Medina Moya, José Luis (2018-02-13)
    Ponència del professor José Luis Medina, de la Universitat de Barcelona, on presenta els 3 enfocaments de la classe inversa (classes expositores, aprenentatge col·laboratiu i estudi guiat independent), algunes experiències ...
  • Solanes Corella, Ángeles; García Medina, Javier (2018-02-14)
    En este trabajo se presenta la organización y planificación de dos asignaturas optativas Teoría de los Derechos Humanos y Derechos Humanos de las Facultades de Derecho de Valladolid y Valencia respectivamente, a través de ...
  • Cruells Cadevall, Montserrat; Segarra Rubí, Mercè; Llorca i Isern, Núria; Roca Vallmajor, Antoni; Dosta Parras, Sergi; Martínez López, Mònica; Molera i Solà, Pere; Viñals Olia, Juan; Fernández Renna, Ana Inés; Chimenos Ribera, Josep Ma.; Xuriguera Martín, María Elena; Morales Comas, Miguel; Carrasco Torres, José; Cinca i Luis, Núria; Vilalta i Martí, Esther (2018-02-14)
    L'aprenentatge de l'estudiant i la seva formació com a professional i com a persona han de ser els objectius fonamentals de tot ensenyament. Sovint el professorat capficat en la transmissió de coneixements i en l'assoliment ...
  • Labayen Goñi, Idoia; Txurruka Ortega, Itziar; Bustamante Gallego, Ma. Ángeles; Miranda Gómez, Jonatan; Simón Magro, Edurne; Martínez González, Olalla; Rodriguez Rivera, Bittor; Lasa Elgezua, Arrate (2018-02-14)
    Con el propósito de fomentar las habilidades y competencias genéricas del alumnado, el presente trabajo realizó una actividad de aprendizaje activo y cooperativo interdisciplinar con estudiantes universitarios de estudios ...
  • Arrugaeta Gil, Juan José; Sancho Saiz, Javier; Puelles Pérez, Eduardo; Ramos Hernanz, José Antonio; Rico Pastrana, Teodoro; Errasti Arrieta, Íñigo; Fernández Gámiz, Unai (2018-02-14)
    Se analizan las razones fundamentales para la aplicación del Aprendizaje Cooperativo (AC) y del Aprendizaje Basado en Proyectos (ABP) en Ingeniería. Se parte del análisis de las competencias demandadas por la sociedad y ...
  • Duran i Carpintero, Josep; Roca Urgell, Francesc (2018-02-13)
    Presentació de "Capgirem la classe? Jornada sobre l'enfocament de classe inversa" a càrrec de Josep Duran, Director de l'ICE, i Francesc Roca, Vicerector de Política acadèmica i docència
  • Ruda González, Albert; Cañabate Ortiz, Dolors; Curós i Vilà, Maria Pilar; Garcia-Romeu, Maria Luisa; Ministral i Masgrau, Marta; Planas i Grabuleda, Marta; Sidera Caballero, Francesc; Solé Pla, Joan; Vidal i Fàbrega, Oriol; Wilson Aponte, Natalia (2018-02-14)
    La Red de Innovación Docente sobre Aprendizaje Cooperativo de la Universidad de Girona ha estado trabajando sobre el aprendizaje cooperativo desde su constitución en 2009. Fruto de su tarea de revisión, reflexión e intercambio ...
  • Vidal Prades, Emma Dunia (2018-02-14)
    La situació actual de les aules de la Universitat ens posa en la tessitura de buscar nous recursos per a poder treballar aspectes didàctics en grans grups sense perdre la part pràctica tant necessària per a desenvolupar ...
  • Vidal Prades, Emma Dunia (2019-11-08)
    La situació actual de les aules de la Universitat ens posa en la tessitura de buscar nous recursos per a poder treballar aspectes didàctics en grans grups sense perdre la part pràctica tant necessària per a desenvolupar ...
  • Macías García, Manuel; Mesa Díaz, María del Mar (2018-02-14)
    En este trabajo se presenta una estrategia metodológica basada en aprendizaje cooperativo para asignaturas prácticas de titulaciones de carácter técnico o científico. La técnica utilizada se basa en la conocida como grupos ...
  • Molina Ávila, Clara; Penas Ibáñez, Azucena (2018-02-14)
    Con el fin de reflexionar acerca del modo en que la gestión incide en la docencia, presentamos un proyecto que se propuso: (1) analizar las guías docentes desde el punto de vista del estudiante prestando especial atención ...
  • Soler i Ortega, Marianna; Escoda i Acero, Ma. Lluïsa; Espinosa i Mirabet, Sílvia; Echazarreta Soler, Carmen; Ferrer Real, Inés; García Campos, Rafael; Puig Bargués, Jaume (2018-02-14)
    La implantació de l’Espai Europeu d’Educació Superior demana als professors universitaris que treballin de forma coherent per aconseguir que els estudiants titulats tinguin característiques de formació que els permetin ...
  • Montoro Moreno, Lino; Vila Portella, Xavier; Bech Serrat, Josep Maria; Medina Moya, José Luis; Trenchs, Manel (2018-02-13)
    Presentació de 4 propostes d'experiències de classe invertida elaborades pels diferents grups dels tallers de la jornada "Capgirem la classe? Jornada sobre l'enfocament de classe inversa", comentades per José Luis Medina. ...
  • Giménez i Font, Xavier; Arco Bravo, Isabel del; Flores Alarcia, Óscar; Waddington, Julie (2018-02-13)
    Presentació de 3 experiències de classe invertida a càrrec de diferents docents: Xavier Giménez (UB) presenta SABEM (Supervisió de l'Autoaprenentatge Bàsic a través d'Exercicis i Metacognició), Isabel del Arco i Òscar ...
  • Fernández Peña, Roser; Fullana Noell, Judit; Pallisera, Maria; Pérez Burriel, Marc; Colomer, Jordi (2018-02-14)
    Presentació dels objectius i pla de treball de la Xarxa d'innovació docent sobre aprenentatge reflexiu, basat en el disseny i aplicació del Qüestionari autoinforme de valoració de l'aprenentatge reflexiu
  • Gómez Rodríguez, Victoria; Soto González, M. Dolores; Ortín Pérez, Bernardo; Asensi Silvestre, Elvira; Pons Vazquez, Sheila; Molinés Borrás, Sandra (2018-02-14)
    El modelo educativo de Florida Universitària planifica en sus grados el desarrollo de competencias sociales a través de proyectos integrados. En 4º curso el objetivo es desarrollar la competencia de liderazgo, de forma ...
  • Martí Godia, Enric; Poveda Abansés, Ferran; Gurguí Valverde, Antoni; Gil Resina, Debora; Hernàndez i Sabaté, Aura (2018-02-14)
    Presentamos nuestra experiencia en implantar la metodología ABP en una asignatura de Ingeniería Informática. En la asignatura, los alumnos desarrollan una aplicación gráfica en respuesta a un supuesto. El grupo realiza ...